BOORDCOMPUTER

Forumindex Forums Modellen Astra BOORDCOMPUTER

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur

@juffer, dus een cd70 geeft tapbladen aan op de bc… ik heb de cd30 mp3, vind de mp3 speler erg langzaam met laden
    van de nummers.
    Ztten erg lange pauzes tusse de nummers vooral als je aan het zoeken bent naar een bepaald liedje.
    iemand ervaring mee!? Is een cd 70 betaalbaar en uitgebreider? sws een mp3?
    . :hmmz wil ook tapbladen :D

wanneer ik dus op settings blijf duwen krijg ik inderdaad een biep toon dan klik ik op boordcomputer en ga ik verder naar het menu over het verbruik, ik zie van alles staan maar alle waarden staan op 0.. wil dit dan zeggen dat ik geen sensor heb zitten?

Poepoe durf ik geen antwoord op te geven. ik druk meestal door
    tot het schermpje waar de temp van de motor te zien is. Zijn wel mensen die daar een goed antwoord
    op hebben. :D
    heb ik er zelf ook
    wat aan hehehe :thumb

p.s heb je je al voorgesteld? Doet iedereen die hier op het forum zit
    is wel een topic van. welke type auto heb je!?
    als je iets wil weten over de auto/types/advies/ en vooral hulp wil. dan ben je hier
    zeker op het goede adres :thumb

@john.t wrote:

Poepoe durf ik geen antwoord op te geven. ik druk meestal door
    tot het schermpje waar de temp van de motor te zien is. Zijn wel mensen die daar een goed antwoord
    op hebben. :D
    heb ik er zelf ook
    wat aan hehehe :thumb

p.s heb je je al voorgesteld? Doet iedereen die hier op het forum zit
    is wel een topic van. welke type auto heb je!?
    als je iets wil weten over de auto/types/advies/ en vooral hulp wil. dan ben je hier
    zeker op het goede adres :thumb

hallo,

ik had dit nog niet gedaan, ondertussen wel. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=169241
    Ik heb een zwarte astra van 2008. Meer in het topic. Zou graag 17″ wielen hebben maar ben er nog niet uit welke, ik ben bang dat er er teveel ruimte gaat zijn in de kas omdat die banden meestal maar 45 hoog zijn.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.