Blokkade cruise controle

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Blokkade cruise controle

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Goedemiddag allemaal,

Zit net op dit forum, mijn naam is Thijs.
    Ik heb een probleem met me cruisecontrole, ben langs de garage geweest en die zegt dat me cruisecontrole op de blokkade zit.
    Hoe krijg ik hem er weer vanaf?

groet,

Ook goedemiddag,

Over welke vectra of signum hebben we het?? welke garage ben je geweest universeel of een opel dealer?? om wat voor motor gaat het(motorcode)??

Het is een opel vectra c. Ben naar een universele garage geweest, ben nog niet naar de opeldealer geweest. Dacht ik probeer het eerst ff via dit forum. Het is een 1.8. Waar kan ik de motor code vinden?

Groet,

Motorcode is niet percee nodig om jou cruiscontrol te activeren, ga er van uit de het een Z motor is z18xe.
    Met de Op-com kan je wel achterhalen wat er niet goed zou kunnen zijn. Universele garage,s hebben soms nog wel eens wat achterstallige uitlees apparatuur

Oke, dusje adviseert me om naar de opeldealer te gaan?

C vectra dan zal het een Z18XE of een Z18XER zijn, en idd zoals vannos al zei probeer iemand met een op-com.

Want een blokkade op de cruise control kunnen we weinig mee.

Iemand met een op-com kan je hier op het forum wel vinden is een topic voor, of naar de dealer maar dan betaal je ook de hoofdprijs.

@Thizzoo wrote:

Oke, dusje adviseert me om naar de opeldealer te gaan?

Nee, maar bedoel eigenlijk meer dat niet elke universele garage een opcom heeft, die ze dus ook gebruiken bij de dealer.
    dus mijn vraag was eigenlijk met wat is ie uitgelezen.

inderdaad even de opcom er aan hangen van iemand op het forum uit de buurt, Maar ik zou zelf proberen de dealer te ontwijken ;)

uit welke regio kom je ?

Waarschijnlijk gewoon je hendel kaduuk

Zo ja, dan heb ik er nog wel een voor je.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.