Blijft hangen tussen 2500-3000rpm

Forumindex Forums Modellen Corsa Blijft hangen tussen 2500-3000rpm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Goedendag

Het valt me de laatste weken op dat ik als een beetje gas geef (en een constante hoeveelheid gas aanhou) in de 1ste en 2de versnelling, dat hij dan tussen de 2500-3000rpm eventjes blijft hangen.
    Je voelt gewoon dat hij niet vloeiend doorloopt , je voelt ook een klein schokje. Daarna loopt hij gewoon lekker.(na 3000rpm)

Net alsof een zuiger ergens aan blijft hangen als je te weinig gas geeft haha ;)

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Motortje loopt voor de rest goed. Verbruikt wel wat olie , maar daarom ligt er een fles olie achterin :jerry

Gasklephuis waarschijnlijk viesgh! Of stappenmotor hoewel ik mij afvraag of je die ook hebt :hmmz

Ff poetsen dus… :jerry

Greetz Emiel

Gasklep heb ik nog geen maand geleden schoongemaakt. En ik haal de luchtfilter eigenlijk wekelijks eraf (heb mantzel erop) , om de gasklep even te checken op zwarte shit. Maar daar zit nauwelijks iets in.

Stappenmotor is ook niet vies.

Het lijkt net alsof het echt in het blok zit , alsof de zuigers door iets worden tegengehouden oid. Het is ook moeilijk om het te omschrijven :jerry Als je naast me in de auto zit , en je kijkt naar de toerenteller dan zie je het.

Ik kan eens proberen een filmpje ervan te maken straks ;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.