Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn bestuurdersstoel, die was toen ik de auto kocht al redelijk doorgezakt, maar 55000 km later is die er niet beter op geworden. Ik voel nu metalen delen in de rugleuning en dat zit niet lekker, ook begint het metaal van de wangen door de schuimlaag heen voelbaar te worden. Nu ben ik al een tijd op zoek naar een andere bestuurdersstoel, maar die zijn allemaal in dezelfde beroerde staat (of erger). Nu vroeg ik mij af: is het mogelijk om een bijrijdersstoel zo om te bouwen dat die als bestuurdersstoel gebruikt kan worden?
Wat ik denk dat er dan moet gebeuren:
– Onderstel van oude bestuurdersstoel met gordelspanners en hoogteverstelling aan de bijrijdersstoel maken.
– Verstelknop van de oude bestuurdersstoel aan de bijrijdersstoel maken (anders zit die aan de verkeerde kant).
Weet iemand of dit mogelijk is, of heeft iemand tips voor een andere bestuurdersstoel , ik hoor het graag!
Owh ja: Het gaat om een astra f station season uitvoering uit 1996, en het interieur is verder suuuuupernetjes, dus wil eigenlijk een stoel met dezelfde bekleding.