Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 636)
  • Auteur
    Berichten
  • #17393204

    Voor remschijven en maten moet je even hier kijken;

    http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Search.aspx

    #17393205

    Deze oplossing heb ik ook nog ergens liggen, alleen dan zonder remschijven achter. Kan overigens wel.

    Wel goed bezig trouwens! Ben wel benieuwd naar de prijzen als het iig de bedoeling is dat dit op de markt komt?

    [rquote=1850498&tid=84216&author=rallyastra][rquote=1849638&tid=84216&author=Manta-aero]Ben ook wel benieuwd! Maar dan wel voor “normale” monza remschijven, niet de klaverblad remschijven van Irmscher.[/rquote]

    Dat moet te maken zijn dacht ik toch !

    Achterkant zijn we nog mee bezig, set word zo gemaakt dat je met je standaard achteras de brede steekassen kunt monteren, wel moet je dan gelijk schijfremmen monteren achter. Mocht iemand nog een keer een oude remschijf van een monza over hebben en zin hebben om die een keer op de post te doen.

    [/rquote]

    #17393206

    Naven voor Monza schijven zitten op 449,95 euro incl btw per stuk. Ik wil nog vragen wat het kost om een grotere partij te maken en wat ik dan met de prijs kan doen. Naven zijn compleet met nieuwe wielbouten, naven zijn gemaakt van aluminium titanium legering. De meeste producten die ik maak moeten uiteindelijk allemaal op de markt komen nadat ik ze getest heb.

    #17393207

    Vorige maand werd ik gebeld door Reconsales ( http://www.reconsales.eu ) of ik een uitlaat voor een Toyota rallyauto kon maken. Samen met Harold ( cooperdude ) een uitlaat ontworpen, vandaag heb ik het spruitstuk op de auto passend gemaakt. Was ff werk maar het resultaat is wel aardig:D

    Ontwerpje

    Flesje formeergas gehaald voor het aflassen van de buis.

    Collectoren maken

    Flens aan de motor gezet

    Buizen op lengte gemaakt

    #17393208

    Ziet er netjes uit :) hoe ga je dit aflassen? Door alle 4 de stukken los te maken weer van de flensen? en dan los van elkaar aflassen dan de Y stukken er aan lassen en dan op flenzen aflassen of hoe moet ik dit zien (A)?

    #17393209

    :wors

    #17393210

    Is die voor Jan zelf? Ja, uiteindelijk zijn alle auto’s handel voor hem:P, maar ik bedoel, wil hij hier zelf mee gaan rijden?

    #17393211

    Boucle de Spa rijd hij hier mee. Ga ik trouwens heen. Nog meer van hier?

    #17393212

    [rquote=1853480&tid=84216&author=x-tinction]Ziet er netjes uit :) hoe ga je dit aflassen? Door alle 4 de stukken los te maken weer van de flensen? en dan los van elkaar aflassen dan de Y stukken er aan lassen en dan op flenzen aflassen of hoe moet ik dit zien (A)?[/rquote]

    Zover mogelijk aflassen zodat hij in vorm blijft heb al een stalen mal gemaakt zodat ik hem kan fixeren en hij niet krom trekt. Buizen zullen idd nog wel ff weer los moeten voor de moeilijke hoekjes.

    #17393213

    mooi stukje werk rallyastra :)

    Ben blij dat ik op stage ook weer mag gaan werken met inventor, helaas heeft het niks met auto’s te maken :(.
    je hebt echt leuke projecten om te volgen :)

    #17393214

    Vakwerkje! :afro

    Wat doet dat formeergas eigenlijk?

    #17393215

    [rquote=1853822&tid=84216&author=Fearless]Vakwerkje! :afro

    Wat doet dat formeergas eigenlijk?[/rquote]

    dacht dat dat er voor zorgt dat de lassen aan de binnenkant er ook mooi uitzien en glad zijn…

    please correct me if i’m wrong…

    #17393216

    Trouwens is dat de oetinger Golf van Harry Kleinjan? of zie ik dat verkeerd?

    #17393217

    Is voor het beschermen van de rvs het verdringt de zuurstof zodat het aan de binnenkant niet verbrand hierdoor krijg je ook die mooie uitziende en gladde las maar de hoofdreden is toch tegen gaan van de verbranding van het chroom gedeelte in rvs anders roest het evengoed op die plaats

    #17393218

    mooi werk weer.
    en damn wat een lekkere celica.1 van mijn favoriete auto’s.:wub

    #17393219

    [rquote=1853865&tid=84216&author=x-tinction]Is voor het beschermen van de rvs het verdringt de zuurstof zodat het aan de binnenkant niet verbrand hierdoor krijg je ook die mooie uitziende en gladde las maar de hoofdreden is toch tegen gaan van de verbranding van het chroom gedeelte in rvs anders roest het evengoed op die plaats[/rquote]

    Dus lassen met een rol rvs draad in je mig/mag toestel?

    #17393220

    Nee ik las hem gewoon met de tig, ik hecht hem alleen met RVS draad in de mig/mag. Zal wel ff keer foto maken van het formeergas in actie ;) Vandaag ook nog een 125cc schakelkart gekocht, motor is al getuned. Ding had 2 jaar stil gestaan en werkte niet meer. Pet en cilinder er even afgehaald. Voetpakking lekte en de O ring onder de pet. Nieuwe er tussen gezet en starten lopen :D Half uurtje werk. Verder wel een professioneel ding met schijfremmen voor en achter.

    #17393221

    zijn wel leuke dingen die karts, hier op het industrieterrein een aantal keer met zo’n apparaat rond gereden.. Die banden slijten dan echt gigantisch hard :P

    #17393222

    [rquote=1853963&tid=84216&author=Fearless][rquote=1853865&tid=84216&author=x-tinction]Is voor het beschermen van de rvs het verdringt de zuurstof zodat het aan de binnenkant niet verbrand hierdoor krijg je ook die mooie uitziende en gladde las maar de hoofdreden is toch tegen gaan van de verbranding van het chroom gedeelte in rvs anders roest het evengoed op die plaats[/rquote]

    Dus lassen met een rol rvs draad in je mig/mag toestel? [/rquote]

    Zoiets zouw ik zelf nooit met mig/mag lassen zoals rallyastra al aangeeft tig

    #17393223

    ehhee, een cross motor blokje erop.

    ja dat gaat aardig hard op zon ding kan ik je zeggen.

    #17393224

    mooi spruitstuk, heb je ook een foto dat je het hebt afgelast.
    en over die kart, die is alles behalve proffesioneel, sorry dat ik het zeg.. kon het even niet laten.
    dit was misschien een prof.kart 15 jaar terug.

    het is inderdaad een crossblok. tegenwoordig hebben ze allemaal ori.125schakel blokken met +/-45pk UNTUNED!!

    en wat glenngsi zegt, is geweldig voor op het industrie terein:D

    veel plezier ermee!

    #17393225

    [rquote=1854387&tid=84216&author=asconac20let]mooi spruitstuk, heb je ook een foto dat je het hebt afgelast.
    en over die kart, die is alles behalve proffesioneel, sorry dat ik het zeg.. kon het even niet laten.
    dit was misschien een prof.kart 15 jaar terug.

    het is inderdaad een crossblok. tegenwoordig hebben ze allemaal ori.125schakel blokken met +/-45pk UNTUNED!!

    en wat glenngsi zegt, is geweldig voor op het industrie terein:D

    veel plezier ermee! [/rquote]

    Overdrijven is ook een vak :sleeping

    #17393226

    [rquote=1854406&tid=84216&author=rallyastra][rquote=1854387&tid=84216&author=asconac20let]mooi spruitstuk, heb je ook een foto dat je het hebt afgelast.
    en over die kart, die is alles behalve proffesioneel, sorry dat ik het zeg.. kon het even niet laten.
    dit was misschien een prof.kart 15 jaar terug.

    het is inderdaad een crossblok. tegenwoordig hebben ze allemaal ori.125schakel blokken met +/-45pk UNTUNED!!

    en wat glenngsi zegt, is geweldig voor op het industrie terein:D

    veel plezier ermee! [/rquote]

    Overdrijven is ook een vak :sleeping[/rquote]

    Die 15 jaar zal misschien 10 jaar zijn, maar verder klopt het wel.

    Ik heb ook nog een kart staan van die periode :angel

    #17393227

    [rquote=1854418&tid=84216&author=freek corsa][rquote=1854406&tid=84216&author=rallyastra][rquote=1854387&tid=84216&author=asconac20let]mooi spruitstuk, heb je ook een foto dat je het hebt afgelast.
    en over die kart, die is alles behalve proffesioneel, sorry dat ik het zeg.. kon het even niet laten.
    dit was misschien een prof.kart 15 jaar terug.

    het is inderdaad een crossblok. tegenwoordig hebben ze allemaal ori.125schakel blokken met +/-45pk UNTUNED!!

    en wat glenngsi zegt, is geweldig voor op het industrie terein:D

    veel plezier ermee! [/rquote]

    Overdrijven is ook een vak :sleeping[/rquote]

    Die 15 jaar zal misschien 10 jaar zijn, maar verder klopt het wel.

    Ik heb ook nog een kart staan van die periode :angel[/rquote]

    wat? een lege corsa A?:jerry:jerry:jerry

    #17393228

    Ik heb er teminste schijfremmen voor en achter op, en het belangrijkste een Yamaha YZ125cc motor :angel

    http://www.heidemulder.nl/page.php?al=yamaha

25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.