Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 636)
  • Auteur

geilking:

Tankje komt bij QSP vandaan, ben zelf QSP dealer. Dus mocht je er een willen hebben kan ik hem zo voor je bestellen, krijg volgende week toch nog een zending binnen.

Weer wat aan de auto gedaan,

Distributie kapje uit gefreesd,

Inlaatspruitstuk inmiddels gelast,

Staalgevlochten leidingen voor de brandstof onder de auto door,

Morgen de Rekord stralen,

Beetje rot,

ziet er weer goed uit allemaal:thumbup

ik kom vanavond even langs dat spaghetti spruitstuk terug brengen. komt dat uit? rond een uur of 7 denk ik.
    past mooi onder de auto door, niet veel over maar het kan.

Ja is prima ! dan ben ik er wel.

ubergeilllllllllllllllllllllllll :wors opelkoningking:

volgende week ff afstellen ben ik van de partij niels ;)

word tijd hoe die voelt als die na 4 jaar weer rijd haha

EN BEDANKT JURGEN VERBOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:fy1:fy1

EN MIJN HARTELIJKE DANK AAN NIELS king:

Gister en vandaag de Rekord gestraald,

Voor

Na

Voor

Na

Bodem

Zo en nu klan het slijpen en lassen beginnen !

niels,

ik heb hier nog een d-riem deksel liggen, moet er ook nog gaten in hebben haha..

Die spanner voor de dyanmo, is dat zelf bouw?? moet ook nog zoiets hebben

Ik ben goed met boren en zagen ;)

die rekord ziet er egt nog goed uit voor zen leeftijd, ik ken 15jaar oude astra f´s die tig keer rotter zijn
    goed werk

En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!

origineel gepost door corsaboy
    niels,

ik heb hier nog een d-riem deksel liggen, moet er ook nog gaten in hebben haha..

Die spanner voor de dyanmo, is dat zelf bouw?? moet ook nog zoiets hebben

is simpel

met slijpschijfje de binnenkant aftekenen en zagen maar:P

origineel gepost door *Jurgen*
    En nu kun je eerst de hele werkplaats aanvegen dankzij het stralen? :P Ziet er nog niet eens zo heel slecht uit die bodem, alleen bij de dorpels wel werk zo te zien. Ziet er allemaal fijn uit verder, ben benieuwd hoe die turbomotor gaat lopen in de kadett!

Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien :P dus dat zal wel meevallen :P enkel wat stof denk ik ?

origineel gepost door GlennGSI

Dit is niet met grit of korunt gestraald zo te zien :P dus dat zal wel meevallen :P enkel wat stof denk ik ?

wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken…die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter…….als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf…..

greetz

origineel gepost door azz-kikr

wat heb jij in je handtekening staan ???????? verbocht motorsport ???????????????? daar zou ik geen reclame voor maken…die vent kan nog geen boutje aandraaien die stumpert en oplichter…….als ik die nog eens tegen mag komen dan brengt die t er niet goed vanaf…..

greetz

Dat weet ik :’) dat is meer om aan te geven welke kadett het is. Zegt iets meer dan gewoon kadett gsi :). Ene reclame maken voor een bedrijf wat niet meer bestaat kan niet hea :P

haha oke dan :thumbup

origineel gepost door azz-kikr
    haha oke dan :thumbup

:jerry wat dacht je, dat jong is niet goed wijs :P

uhhh ja beetje hahaha maar na wat ik allemaal heb meegemaakt met meneer oplichter verbocht is da nie zo gek :agent:agent

Niels, dat komt goed uit dat je dealer ervan bent! Wat mag zo’n vatje kosten?

groeten, Meindert

Wat een stilte hier…

Wanneer ga je weer van start met je Sierra/BMW?

Of maak je eerst die Rekord af.

Eerst de Rekord af, die is van een klant. Er moet ook geld verdient worden :D Heb nog wel een aantal updates van de C Kadett, die zal ik maandag even posten. Sierra staat trouwens eerst te wachten tot ze tijd hebben bij de kooienbouwer, als de kooi er in zit ga ik er weer mee verder. Wil er niet niet teveel uit slijpen vanwege de stevigheid.

En de Astra V6 RWD gaat die ooit nog voltooid het daglicht zien?

Eerst helaas nog ff geen tijd voor, wil eerst mn andere Astra weer klaar hebben. Volgende week beginnen aan een nieuwe motor, heb alweer waardig wat dingen bij elkaar verzameld. Wil nu een Groep A motor bouwen, vorige week nog een kms systeempje op de kop getikt. Uitgewogen krukas met vliegwiel, moet alleen nog even paar TB’s scoren.

Dat klinkt weer goed, ben nu al benieuwd naar de vorderingen en niet te vergeten :kewlpics

http://www.montronic.nl voor gasklephuizen.:afro

zag toevallig een container bij hem in werkplaats staan met droog ijs denk dat hij daarmee heeft gestraald:)

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.