Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 479)
  • Auteur

als ik jou verhaal hoor dan heb ik het aardig goed gedaan. ik heb inderdaad ook ooit gehoord van afteken plekken. en ik had al een vermoeden dat dat het was.
    er zit wat meer grondlak op, en ben nu met een schuurblokje aan het naschuren om het weer vlak te krijgen.

ontopic maar weer, we zullen het zien. paar maanden wachten gaat helaas niet, ding moet nodig rijden:)

okee, tsja, dat zijn keuzes die je moet maken als hij binnen korte tijd moet lopen.

maargoed, wat ik al zei, misschien een goeie leer voor de volgende keer. om het dan zo is aan te pakken zoals ik het zei(me pa dan die autospuiter van beroep is). ;)

ja zal de volgende keer vantevoren even goed bekijken hoe ik het aan ga pakken.
    maar hoe doen jullie dat normaal dan? jullie maken de auto’s in no-time klaar, dus wachten jullie ook geen maanden?

of moet dat alleen wanneer de grondlak er (te) dik op zit?

heb gister bij de gamma een 3m schuurblokje opgehaald, hier gaat het vlakschuren echt heel mooi mee. gebruiken jullie dit ook? zoiets is dat:

normaal heb ik een plastic blok waar ik schuurpapier in moet klemmen.
    zoiets:

enne hoe gaat het met de corsa B zag al wel de achterbumper op de achtergrond liggen

en weer even een update. de ”golden Rekord” is gespoten.

en de auto van Lloyd is klaar! :duim:

ook weer 2 projecten erbij. 1x opel commodore A 24v project.en 1x monza A1 laswerk.

Mooie kleur hoor.

Wanneer mag ik men Monza bij jullie eens komen afzetten? Respect jongens!

dankjullie!

er zijn weer genoeg updates. morgen weer 40 foto’s hier neer zetten.

teven weer nieuwe projecten binnen:
    – opel rekord C coupé moet gas inkomen
    – monza A1 24v nieuwe bak eronder.
    – op senator B schade herstel. jaja, zet iemand hem even in zn achteruit zo tegen je auto aan:o:fy1
    – en de opel commodore A 3.0 24V project

En de Daihatsu?:angel

ik zie weer dat men tegoedop is:agent

de daihatsu staat er nog steeds. helaas weinig aan gedaan omdat er simpelweg geen tijd voor is. nog geen tijd.

en met koninginnedag is de crazy cross pas.:D

even nieuwe account aanmaken…

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:D:D:D

morgen als ik niks te doen heb komen de foto’s.

Die foto’s van jou doen het goed of nie Melvin:wtf

ja, jou kruis doet het beter:D:P

maar dat komt omdat het druk is op de zaak. en hoe drukker, hoe meer foto’s. op een begeven moment is het zo druk, dat photobucket da niet meer aan kan:D

maar voor de harde kern, foto’s zijn einde van de maand wer goed. morgen ook weer foto’s. met een nieuw account.

hier ook maar even een update. lekker veel gedaan. nu vol op met zn 3en bezig aan die oude auto’s, dus schiet aardig op allemaal. :duim:

opel commodore A 3.0 24v; set mooie velgen gevonden die eronder komen. plus dat hij overmorgen word gespoten in de originele kleur. hij word helemaal origineel, behalve de motor.

en de rekord C coupé: word gas installatie ingebouwd. en gaat dan op MP. dus als iemand interesse heeft, hij staat te koop.

en de monza van charlois187 van het opelforum. moest nieuwe stuk in gelast worden. en ook in de balk achter.

en ook de monza van champo van het forum. bak was kapot, en nieuwe eronder:

en dan ook nog de rekord D coupe Berlinetta is ook flink opgeschoten:

mooi weer hoor allemaal :thumbup:thumbup

die gouden d rekord is echt een heel erg mooi exemplaar!!:wub:wors

jep, en dat word de nieuwe uitleen auto:o

Thanks Melvin, Eric en Ralf voor het verzorgen van mijn Monza.
    Het ziet er allemaal weer heel mooi uit!!!

uitleenauto???:o:o

wanneer hebben jullie tijd om aan aan astra turbo te sleutelen want dan kom k hm snel brengen:D

haha:P

weer ff een update:
    – commodore 2 deurs sedan gespoten:

en nog een paar foto’s van de golden rekord:

:wors:wors:wors:wors:wors:wors

groet michel
    donders mooi werk afgeleverd

leuk ‘leenauto-tje’

:D

[rquote=1826620&tid=116841&author=gsipiloot]uitleenauto???:o:o

wanneer hebben jullie tijd om aan aan astra turbo te sleutelen want dan kom k hm snel brengen:D[/rquote]

maak dan maar eens snel een afspraak, het is echt een schandaal die astra.:P:P:P

groeten.

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 479)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.