Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 479)
  • Auteur

klopt.

begin volgende maand is het over…

of een dagje later ;)

ziet er weer leuk uit allemaal
    moet ik toch eens gaan sparen dat jullie mijn ascona ook eens kunnen spuiten :wors

okkee mooi. dan kan ik vandaag weer uploaden en nieuwe updates maken:D

:thumbup

zodan jullie hebben echt gouwe klauwen volgens mij.echt uber geill al die projecten.jammer dat jullie een beetje uit de buurt zitten anders kwam ik wel ff kwijlen en babbelen.grtz

arnhem val toch wel mee? is half uurtje rijden hooguit haha.:P

@kadettje-89
    Een half uurtje rijden om eens al dat moois daar te zien staan is het dubbel en dwars waard!!
    Ben er al eens geweest voor mijn motorswap…..en ga in december weer eens ff koekeloeren daarzo.
    Dan worden er weer een aantal dingen aangepakt aan mijn Monza.

origineel gepost door charlois187
    @kadettje-89
    Een half uurtje rijden om eens al dat moois daar te zien staan is het dubbel en dwars waard!!

Ben er al eens geweest voor mijn motorswap…..en ga in december weer eens ff koekeloeren daarzo.
    Dan worden er weer een aantal dingen aangepakt aan mijn Monza.

100% mee eens :thumbup:wub

zo weer ff een update. en dit keer een hele leuke:P een Daihatsu Senator project…:thumbup

vorig week een daihatsu cuore is hier afgeleverd voor nop. me broertje en ik meteen de bijl derin. alles eruit gesloopt. nu alleen het motortje nog.

wat zijn de plannen?
    – alles eruit
    – motor eruit
    – tunnel word helemaal weggeslepen
    – 3.0 12v motor van een senator erin:P
    – word een achterwiel aandrijver
    – motor komt precies in het midden van de auto voor een aptimale gewichtsverdeling.
    – als de auto klaar is, word ie op 30 april gebruikr voor de crazy cross @ renswoude:P

hierbij wat foto’s:

voor inspiratie zie mijn kadett 400 replica project haha:D

doe jij ook de motor midden in de auto dan?:jerry

neuh dat niet ,maar wel de aandrijving aan de achterkant, en ik kan je wel vertellen, dat het veel werk is.

dit hoeft natuurlijk niet zo netjes:P

tis maar voor de cross haha, dan hoeft het niet zo netjes als dat van jou ja haha.

Doen jullie specifies big Opels of kan ik bijv ook met mijn kadett terrecht?

ja hoor kadett ook.

eigenlijk alles. van oldtimers tot ‘gewone’ auto’s.

we hebben dit jaar 4 mini’s gedaan, staan hier niet op de site omdat het een opel forum is.

he bettus hebben jullie ook een wachtlijst ? jullie doen zoveel restauraties!!!! zoja hoelang is de wachttijd tot de auto aan de beurt is?:)

eigenlijk is er geen wachttijd.

de meeste projecten hoeven niet morgen af, dus als iemand wat haast heeft, dan gaat dat gewoon voor.

ok ik heb nog een b manta waar nog wat aan gedaan moet worden. het heeft geen haast hij staat nu toch tot april in de schuur. maar het is altijd makkelijk als ik weet waar ik terecht kan. :D:D

nog updates over de rode diplo :kewlpics:kewlpics:kewlpics

origineel gepost door bettus accu
    ja hoor kadett ook.

eigenlijk alles. van oldtimers tot ‘gewone’ auto’s.

we hebben dit jaar 4 mini’s gedaan, staan hier niet op de site omdat het een opel forum is.

Ik ga dit absoluut in gedachten houden, wil mijn Kadettje over niet al te lange tijd een keertje roestvrij laten maken, zit was laswerk aan denk ik, in ieder geval zit er een lichte verdikking op de linker kokerbalk dus ik denk dat daar een overzet deel in is geknettert, wat ik zo op internet zie is dit de manier van werken die mij het meest aanstaat. Geen halve aanpak en met respect voor het orginele ontwerp. Is het mogelijk vooraf een keer wat werk te zien??

zat net dit topic door te lezen

toen ik de foto s van de garage zag kwam het me bekend voor alleen wist ik niet waar van

maar ben er achter

heb vorig jaar in een landal park gezeten in scherpenzeel en bij de pomp naast julie wezen tanken

me maatje en ik stonden even de opels te bewonderen

ben er in december weer (in dat park)

verders donders mooi werk daar zeg :thumbup:thumbup:wors:wors

origineel gepost door jblfreak
    zat net dit topic door te lezen

toen ik de foto s van de garage zag kwam het me bekend voor alleen wist ik niet waar van

maar ben er achter

heb vorig jaar in een landal park gezeten in scherpenzeel en bij de pomp naast julie wezen tanken

me maatje en ik stonden even de opels te bewonderen

ben er in december weer (in dat park)

verders donders mooi werk daar zeg :thumbup:thumbup:wors:wors

is dat in landal park ( het vennenbos )

ben daar ook in december

grtz

nee, dat park heet RuWinkel.

:thumbup

ja was idd ruwinkel

17 dec ben k daar weer haha

kom gerust een keer langs zou ik zeggen:thumbup

origineel gepost door bettus accu
    kom gerust een keer langs zou ik zeggen:thumbup

Ik kom ook nog een keer langs, al is het alleen al om al het moois te aanschouwen. :D

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 479)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.