Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012!

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 479)
  • Auteur

ben wel benieuwd naar de pics

als mijn C record half zo mooi word als de commo ben ik al tevreden

groet michel

nou hier komen ze dan. van de diplo.

ook hier even een duimpje :thumbup

die wordt weer super :wors

en ik spot ook nog even een strakke Commodore op de achtergrond in de hoogte :wors

en, loopt ie alweer?
    je vader was bang dat een stukje van de carburateur was afgebroken en in de motorruimte terecht zou zijn gekomen met dat het luchtfilter omgebogen was tijdens de botsing??

ik sta elke keer weer versteld in z’n hoog tempo als dat bij jullie gaat

super gewoon ,om jalours op te zijn

ik heb nog zoveel werk hier wat nog klaar moet

gr kabouter

zoo die ziet er alweer strak uit :thumbup word gelukkig toch weer gered :wors:wors

en in november komt er weer ee project binnen.

voor de variatie een senator a dit keer. moet de hele bodem van gelast worden enz enz.:D

weer even een update. diplomat is gespoten. nieuwe commodore C binnen waar een nieuwe motor in moet. en me broertje is een motor aan het reviseren die in een rekord D coupe moet. al met al staat er dus veel werk! :duim:

ziet er allemaal weer nice uit :thumbup

:wors:wors:wors respect

groet michel
    geniet elke keer weer alsk kom kijken in julli topic

dankjullie !:thumbupking:

Echt geweldig wat jullie allemaal doen. goed om te zien dat dankzij jullie veel oude opels een 2e leven krijgen

hoe is het met de corsa

corsa, staat wel in de garage, maar is even aan de kanten geschoven ivm andere projecten dat voor gaat.

dus het heeft weinig zin om morge te kome kijken :P..kan je me de nieuwe planning u2u’en?

grtz,,

origineel gepost door bettus accu
    corsa, staat wel in de garage, maar is even aan de kanten geschoven ivm andere projecten dat voor gaat.

is ook veel te modern z’n corsa is natuurlijk geen uitdaging :P

Mooi hoor!!! En bij de Diplo de vulopening van de LPG gelijk weggewerkt achter de tankklep zie ik, staat beter dan zo’n zwarte dop aan de zijkant. :thumbup

origineel gepost door wizardnl

is ook veel te modern z’n corsa is natuurlijk geen uitdaging :P

haha, nee een corsa B is ook leuk en een keer geen laswerk:P

tankdop idd achter tankklepje. zon zwart ding aan de zijkant is ook niet mooi.:thumbup

:wors

blijf het mooi werk vinden wat jullie daar hebbe

vaak als ik een rondje rij dan ga ik express jullie kant op en dan ga ik alleen of samen met me meidje effe door de etalage gluren:wub

dat het gewoon je werk kan zijn is volgens mij echt een jongens droom:angel

en weer een update.

de motor waar me broertje de kop van gereviseerd heeft komt in een rekord D. deze rekord D worden de wielranden van nieuw plaatwerk voorzien en hij word helemaal opnieuw gespoten. en er komen dikke borbet A 9,5J velgen op die gemoffelt worden.:wub

ook van de diplomat weer updates, hij is nu zo goed als klaar. nog even een voorveer vervangen want deze is gebroken.

en van de commodore C ook weer een update. moest een nieuwe motor in komen omdat hij op 5 poten liep. me pa vertrouwde het niet en dacht dat er wat anders aan de hand was. dus de kop eraf gehaalt en ja hoor, een verbrande klep.

origineel gepost door Redmen
    blijf het mooi werk vinden wat jullie daar hebbe

vaak als ik een rondje rij dan ga ik express jullie kant op en dan ga ik alleen of samen met me meidje effe door de etalage gluren:wub

dat het gewoon je werk kan zijn is volgens mij echt een jongens droom:angel

hehe ik was uit eten geweest met mijn vriendin toen we daar langs reden, heb der ff een rondje rotonde laten rijden :jerry

Lijkt ook wel een beetje erg arm gelopen te hebben aangezien het helemaal wit is. Of hebben alle lpg auto’s dat?

ja, hij word helemaal vervangen. het hele blok.

me pa heeft nog een gereviseerde 2.5 motor liggen dus die komt erin.

origineel gepost door champo

Lijkt ook wel een beetje erg arm gelopen te hebben aangezien het helemaal wit is. Of hebben alle lpg auto’s dat?

ik denk eerlijk gezegt dat dat door de weerkaatsing van de flits van de camera komt,… zo is er weinig wits te zien namelijkking:

volgens mij ben je over je limiet bij photobucket……….

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 479)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.