Betrouwbare instelbare benzinedrukregelaar?

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Betrouwbare instelbare benzinedrukregelaar?

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252387

    Kan iemand adviseren met welke instelbare benzinedrukregelaar goede ervaring heeft. M.a.w. Welke niet lek raakt. Ik heb intussen slechte ervaring met een after-market benzinedruk regelaar waarvan het membraan is gescheurd en waardoor de motor volgepompt werd met benzine via de vacuumaansluiting op het spruitstuk.

    #18067419

    Waarom een instelbare? Jouw motor is grotendeels standaard, de standaard drukregelaar voldoet prima lijkt mij. ;)

    #18067420
    #18067421

    @Corsa_GSi wrote:

    HG Motorsport
    http://www.hg-motorsport.de/shop/product_info.php/info/p5032_Fuel-Press-Regulator-Opel—Vauxhall-OE-replacement.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Deze is ter vervanging van de originele die gemonteerd zit in de standaard brandstofrail. Ik rijd met throttle bodies en daar past geen standaard rail op. Ik heb dus een externe DDR nodig.

    #18067422

    ik heb deze op met z20let zitten..

    http://www.ebay.co.uk/itm/UNIVERSAL-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-KIT-Gauge-Hose-BLACK-/180902068639?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1e9a819f#ht_1383wt_700″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    rij er nu ruim 6 maanden mee, heb em een keertje opnieuw moeten stellen in die tijd.

    #18067423

    Turbosmart eens een kijkje nemen dat zijn top regelaars
    Hangt echter wel een prijs kaartje aan

    #18067424

    Had ik hier nog niet gemeld:

    Ik heb bij de eBay verkoper ‘gereklameerd’. De reactie was kort:
    -stuur onmiddelijk een nieuwe op
    -in meer dan 500 verkopen nog nooit gebeurd
    Echter,….
    Ze hadden totaal geen belangstelling voor het defecte onderdeel en de vanochtend ontvangen vervangende BDR ziet er nogal een beetje anders uit:
    – aluminium huis is nu mat i.p.v. gepolijst
    – geen bramen meer binnen in de regelaar
    – membraan past nu netjes binnen de behuizing
    – nu een vlakke harde rubber ring als afdichting achter de blauwe plug i.p.v. O-ring bij de eerste (ongebruikelijk)
    – andere boutjes
    – veel kortere stelbout

    Ik vermoed dat de eerste heel ergens anders is gemaakt …….en dat ze heel goed weten wat er aan de hand was (anders zou je toch graag het defecte deel voor onderzoek retour ontvangen wanneer dit nooit gebeurt).

    Deze nieuwe BDR doet het goed. Blijkbaar heeft de eerste van meet af aan al wel wat gelekt, want nu stinkt de auto niet meer naar benzine wanneer ie binnen staat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.