bestuurdersstoel astra f station

Forumindex Forums Modellen Astra bestuurdersstoel astra f station

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hallo iedereen,

ik had voor mijn Astra F station uit 1996 een nieuwe bestuurdersstoel nodig, maar kon er niet een in Nederland vinden. Ik heb een Season versie (die met de wybertjes op de deuren) met Ascot bekleding, en na een naar mijn mening wat te lang en duur belrondje niets gevonden. Wel andere aanbiedingen met andere bekleding, maar ik ben nogal miepig en wil mijn Astra’tje origineel houden. Nu heb ik in Duitsland in Gronau vlak bij Enschede een goede stoel gevonden voor 75 euries. De stoel ziet er goed uit, weinig tot geen instapschade, ietsje versleten, maar minder dan die van mij, dus het lijkt me een goede koop. Wat zouden jullie hier van zeggen, is dit een goede prijs? En heeft er iemand tips waar ik op moet letten bij zo’n aankoop? En hoe kan ik bij proefzitten merken of het een goede stoel is? In ieder geval bedankt voor de hulp!!

Nee is teduur, ik heb een laats 2 voorstoelen met achterbank van de duurde type astra F CDX gehaalt voor 40,- inc demontage van de sloop.

Voorstoel wat jij zoekt in die stof heb ik laats naar het milieu park gebracht :thumbdown

bel de bandenbeurs in hollandsheveld ander even, die had volgens mij ook zo interieur, ben er vandaag nog geweest, staat sowieso 2 stations en ook 2 5deurs geloof ik
    ook wel 3 deurs maar daar heb je weinig aan dan.

3 deurs bestuurdersstoel past net zo goed hoor ;)

@Mr.F wrote:

3 deurs bestuurdersstoel past net zo goed hoor ;)

Inderdaad, hoeven ze niet achterin in te stappen :jerry

lol..
    past wel ja, maar dan heb je in een 5 deurs een stoel die je voorover kan klappen.
    de ts zei dat ie hem origineel wou houden ;)

Is altijd handiger, heb ook een 3deurs voor stoel in de andere Station zitten. :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.