Bestel onze Forumstickers en steun dit forum!!

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Bestel onze Forumstickers en steun dit forum!!

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 321)
  • Auteur

@petrolhead wrote:

Ik heb ook weer 4 stikkertjes besteld hoop dat het duidelijk is in het mailtje :thumb

Heb je mailtje binnen, en zal ze morgen toezenden. Het is wel zilver/aluminium ipv grijs.

ja die bedoel ik ook :angel had eerst zilver ingevult maar zag in de begin post grijs staan dus vandaar… ik heb al een setje van die gehad dus weet hoe ze uitzien :thumb

zijn ze al verstuurt ? sorry voor mijn ongeduldigheid king:

excuus, ze gaan morgen de deur uit. 2 x blauw 2 x grijs

@Senatorman wrote:

Acceptabel, of moet er een nieuwe sticker worden opgestuurd?

Heeeeele late reactie, maar het is gewoon acceptabel hoor. Stoor me er niet aan.

Aangezien ik mij vandaag heb aangemeld bij dit forum, wil ik hier mijn autootje wel mee decoreren :)

Upje voor de gekleurde versie van de forumstickers :thumb

heb je ook nog stickers die je aan de binnenkant van je raam kan plakken in de kleur grijs .

mvg danny2410

Nee die zijn helaas op. Momenteel hebben we alleen nog kleine stickers voor de buitenzijde in de kleuren
    Aluminium, geel, blauw, rood en zwart. En natuurlijk de grote zonneband in aluminium.

Zal morgenavond een paar bestellen dan heb ik beschikking over een computer king: zal wel grappig zijn he een belgische opel met nederlandse stickers… :-D

ik kan eventueel ook polo shirts en fleece jassen laten borduren met opel forum erop of het opel logo erbij

mensen die geintresseerd zijn, laat t me even weten dan kan ik kijken of het haalbaar is qua kosten

gr bert

@broekske wrote:

ik kan eventueel ook polo shirts en fleece jassen laten borduren met opel forum erop of het opel logo erbij

mensen die geintresseerd zijn, laat t me even weten dan kan ik kijken of het haalbaar is qua kosten

gr bert

Mijn belangstelling heb je… :thumb

Grt

polo’s , t-shirts en fleece vesten/jassen met opel-forum logo heb ik wel oeren naar.
    wat zouden ze moeten kosten? :hmmz
    polo dan graag met borstzakje wals het mogelijk is. :angel

ik wil ze ook wel bestellen maar moet even deze week kijken waar mijn ruitenwisser komt op de voorraam. :wtf
    vermoed dat deze te hoog komt waar door hij dus constant over het logo veegt/wist. :vertag
    met het vermoedelijke gevolg dat hij op den duur los laat. :swear

ook ik ben wel in voor stickers voor op de kentekenplaat houder. :wub :jerry
    of maken jullie compleet bedrukte kenteknplaat houders?? :hmmz

vanmiddag ook geplakt,

@petrolhead wrote:

Upje voor de gekleurde versie van de forumstickers :thumb

Wow, dit vind ik wel heel origineel hoor :thumb :thumb :thumb

Rik :D

tijd voor kentekenplaathouders met tekst denk ik?
    :jerry :jerry

hier idem.

Hmmz weekje geleden besteld maar nog nix binnen…

@soepkiepe wrote:

jammer dat hier geen reactie op is, leek me namelijk wel een mooie update aan de auto ;)

@soepkiepe wrote:

@soepkiepe wrote:

jammer dat hier geen reactie op is, leek me namelijk wel een mooie update aan de auto ;)

+1

Zit wel in de planning, maar momenteel hebben we het erg druk, en andere prio’s.

@broekske wrote:

gr bert

Ik heb ook wel intresse.

Beste Senatorman,

Als de sticker voor de binnenkant weer voorradig zijn wil ik graag 2 witte bestellen.

Groetjes

Remco

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 321)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.