beste tectyl product

Forumindex Forums Modellen Astra beste tectyl product

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

mijn astra f roest aan de wielkasten en ik ga binnenkort het roest wegschuren dus, of zijn er ook middeltjes om het roest te laten verdwijnen?
    alleszins zou ik deze na het ontroesten & herspuiten in de kleur graag tectyl overspuiten langs de binnenkant (of is dat niet echt nodig??) wat is hiervoor dan de beste tectyl? heb hier wat gevonden van valvoline : http://www.valvoline.be/media/Tectyl.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Mike Sanders vet.

elke test de beste, :thumb is wel lastig te verwerken daar het warm moet,
    maar met een kleine investering in gereedschap
    geef je je auto de ultieme behandeling in elke hoek.
    Ik zelf doe daarna eens per jaar :thumb met de tectyllans nogmaals lijnzaadolie :thumb
    erin in de gehelw auto en schermen balken enz,
    zodat elk hoekje en gaatje gesmeerd blijven en alles soepel blijft.

Zo blijven hier alle 29 auto,s goed en roestvrij
    De 50 jaar oude zijn met vroeger dinitrol behandeld en in de latere jaren met mike sanders fett en
    krijgen tevens een jaarlijkse herhaling met lijnzaadolie
    en zijn alle roestvrij en in concoursstaat

Roest komt bijna altijd weer terug. Je vertraagd het proces alleen. Lassen is de beste optie.

Wordt zichtwerk toch? Diep ontroesten, plamuren en spuiten. Aluminium plamuur gebruiken, neemt namelijk geen vocht op

Nee, zeg maar de binnenkant van de randen van de wielkasten. zou deze graag in tectyl zetten.
    Bestaat er ook zo’n tectylfilm die je over je lak kan spuiten??

Binnenkant heb ik met die witte ml bus gedaan..
    Leg wel iets onder je auto.. want het kan bij de dorpels weer eruit druppelen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.