benzineleiding manta gsi

Forumindex Forums Modellen Manta benzineleiding manta gsi

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Wie kan mijn helpen ??

zoek een foto van de benzine leidingen van een manta gsi die in het voorscherm zitten en door de krik steun heen lopen
    heb al ff zitten google maar niks gevonden
    heb hier twee van die leidingen maar ik denk dat de vorm er een beetje uit is en geen idee hoe ze er in moeten
    dus wie heeft er een plaatje ???

alvast bedankt !!!

Hallo Raymond, ik zal eens neuzen in m’n “fotodossiers”, mogelijk heb ik er wel. Anders neem ik wel een foto.
    Ik ben uitgenodigd om deze zaterdag een fotoshoot te doen bij het “Opel-Flash” tijdschrift, dus de witte wordt
    mooi opgepoetst (de velgen gaan er zowiezo af) en kan ik er aan voor een foto.
    Groetjes!

Oke Herman , de leidingen zitten in tussen op hun plek , dat viel niet mee
    ze zullen bij het verwijderen ook niet zachtzinnig te werk zijn gegaan

maar goed het zit op zijn plek en het werkt !

in iedergeval bedankt :thumb :thumb :thumb

Mooi man dat de 400 in de flash komt !!! laat even weten welk nummer dan kan ik hem gaan halen !!

Ik had ondertussen al een foto genomen, willen of niet hier is die:

Ik zal wel iets laten weten wanneer m’n wagen in de Flash komt,ik zal eens vragen of die foto’s (na de
    release) op je site mogen komen.
    Groetjes,
    Herman.

Oke Herman bedankt :thumb :thumb :thumb

de leidingen lopen niet helemaal het zelfde maar misschien dat ik morgen nog een beetje kan buigen
    bij mijn loopt hij voor de kop van de chassis bout langs maar ik zie dat hij er omheen moet

en ik hoor wel hoe het met de foto,s afloopt :kewlpics :kewlpics

Ik geef je wel een seintje ivm de foto’s. Over die leidingen: na 31 jaar zijn ze d’r nog nooit afgeweest dus zo liggen ze origineel.
    Maar over of onder de bout zal niks uitmaken!
    Grtz!

Hoi Raymond,
    We zijn terug van die fotoshoot, was wel gezellig maar met zo’n 20 deelnemers nam het wel een ganse dag in beslag.
    De fotograaf heeft me bevestigd dat na het verschijnen van m’n auto in de Flash hij me de foto’s zal doormailen.
    Hij vond m’n wagen de beste gerestaureerde 400 die hij ooit gefotografeerd had, toen ik hem vermelde dat de wagen nog
    steeds in ongerestaureerde (nieuw) staat is was hij nog enthousiaster…
    En ik zo fier als ne gieter!

das een mooi compliment king: king: king: king: king:

:wub :wors :wub :wors

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.