Benzine lucht in de auto

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Benzine lucht in de auto

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Heb de laatste tijd last van een benzine walm lucht in m’n veccie.
    Wat zou dat kunnen zijn???:hmmz
    Geen lekkages gevonden overigens.

De vrouw tankt nooit dus dat kan het al niet zijn:jerry

Dirkjan

heej dirkjan, toevallig heb ik het zelfde probleem.
    ook geen lekkages. maar is alleen als ie bij de reserve komt.
    zat zelf te denken aan de ontluchting slangetje die verkeerd hangt???

groeten johan

Tankontluchting achteraan bij de Vulhals controleren.

Willem

Waar op moet ik controleren?? verstopping,scheurtjes,lekkage

Johan, Bij mij is het niet alleen als ik op reserve rijd maar gewoon altijd.
    Maar ik zal eens gaan kijken wat het is.

Tnx luitjes

Ik heb eens een lekkage gehad bij het benzinefilter naast de tank toen rook ik het ook in de auto.

Raymond

bij mij was dit jaaaaaaaaaaaren terug de ontluchtingsslang die was uitgedroogd en gescheurd :)

Nou ik weet genoeg en zal er eens aan beginnen.
    Lekkage heb ik niet dus hopelijk is het de ontluchtingslang.

Bedankt allemaal en we spreken elkaar als ik de oplossing gevonden heb.:hmmz

Dirkjan

Waar moet ik dat slangetje vinden, moet ik achter de spatbord zoeken of van onderaf onder de auto? Ik niet weten maar jullie wel toch.

Tank je wel eens door nadat de afslag beveiliging van de pomp ervoor zorgt dat het tanken stopt ?
    Is ook vaak de oorzaak van de benzinelucht….kan soms wel een week blijven hangen…..

@PAASHAAS wrote:

Tank je wel eens door nadat de afslag beveiliging van de pomp ervoor zorgt dat het tanken stopt ?
    Is ook vaak de oorzaak van de benzinelucht….kan soms wel een week blijven hangen…..

Yep…. :? dus dat kan het ook zijn.
    Maar hoe kom ik dan bij de ontluchting slang :?: :?:

@PAASHAAS wrote:

Tank jij je tank nooit volledig vol dan?

Doe ik ook niet. Als je gewoon heel de tijd tank tot afslaan kan je makkelijk je verbruik uitrekenen.

@yzf1kr wrote:

@PAASHAAS wrote:

Tank jij je tank nooit volledig vol dan?

Jawel, ik ben zelfs zo’n zuunige dat ik ‘m bijna helemaal leeg rij, vaak met een knipperend lampje naar het tankstation….
    Maar zodra de de automatische afslag z’n werk doet, en ik zit op een normaal aantal liters, dan stop ik met tanken. Knijp ik dan toch nog een paar keer, stinkt de Vec nog een week naar de benzine…..
    Wordt ook afgeraden in het handleidingsboekje welke bij je auto geleverd wordt….:vertag

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.