Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 105)
  • Auteur

origineel gepost door Wieleman
    als je die terug wil hebben dat kan hoor dat is ’n net wieltje met ’n tip top bandtje erop..
    laat maar weten mayhem:jerry

nou, ik twyfel:P is dat niet 1 van me opgerookte banden?

maar t was wel een net velgje. zit nog met een incompleet setje GT’tjes nu.

Nope het is niet ’n opgerookt bandtje hoor ’t is ’n michelin bandtje vrij goed profiel nog.. ;)
    hij ligt nu nog bij mij in de garage op de stapel met andere stalen velgjes :) je mag hem van mij zo hebben.. ik heb ook nog ’n setje 14 inch GT’tjes liggen zonder banden maar niet zo netjes als die van jou:thumbup

Eyeuh check nog ns ff naar mijn vorige post ;) verander die naam man :p

wij zijn ook dom,kijk ma na onze politiekers..:vertag:jerry

Hehe :p die s wel just

Zo bijdeze voor onze BELGISCHE Opel Vrienden.. Heb ik dan toch ff mijn topic aan gepast in de nieuwe niet domme spelling :P

:wub

ja ja toe maar weer!!

Dat ziet er erg netjes uit hoor :wub

Succes met je project,ziet er wel leuk uit:thumbup,maar ik dacht dat de 2 deurs sedan tr werd genoemd en de 4 drs gewoon sedan(dacht ik hoor,misschien heb ik het fout,weet iemand dit?)

origineel gepost door johani500driver
    Succes met je project,ziet er wel leuk uit:thumbup,maar ik dacht dat de 2 deurs sedan tr werd genoemd en de 4 drs gewoon sedan(dacht ik hoor,misschien heb ik het fout,weet iemand dit?)

inderdaad, dit is geen TR maar een SEDAN.

een TR is een 2deurs.

Willem

er moeten echt weer RSL velgjes onder:P die stonden m super

origineel gepost door mayhem
    er moeten echt weer RSL velgjes onder:P die stonden m super

Yep die RSL velgjes stonden hem ckers super maar ja die waren al weer weg voor dat ik de Corsa kocht..!!:swear

en me voorpoot brug was ook al pleite voor ik wist..

ik ben vanmiddag nog ff bezig geweest en heb ff de velgjes van me meissie haar E kadettjuh er onder gelegt om ff te kijken.. Maar die Borbet Tjes staan er ook best wijs onder..:P

van de week ff langs de banden handel voor nieuwe bandtjes dan kunnen de Borbet Tjes terug onder de E kadett “deze waren versleten door verkeerde camber afstelling :( “

en om nog ff verder te gaan over de discusie TR / sedan.. dan moet je dat dan ook bij Opel nederland neer leggen of bij GM Europa.. want dan moet en ze dit spotje ook maar aanpassen als dat zo is..!! :P

http://nl.youtube.com/watch?v=oeheukS403A

moet je die witte achterlichtjes nie verkopen, ik ben hard op zoek voor mijn tr’tje naar deze lichtjes :jerry

origineel gepost door alphox
    moet je die witte achterlichtjes nie verkopen, ik ben hard op zoek voor mijn tr’tje naar deze lichtjes :jerry

Nope die achter lichtjes verkoop ik egt nie want ik vindt ze ook veel te mooi om er klein geld van temaken.. ;)

Leuk project, ben benieuwd! ;)

hehe jammer ;)

ben benieuwd hoe die wordt

Mooi Projectje, is een vette corsa. Rijden er veel te weinig van rond.

:thumbup:thumbup

origineel gepost door Wieleman
    en om nog ff verder te gaan over de discusie TR / sedan.. dan moet je dat dan ook bij Opel nederland neer leggen of bij GM Europa.. want dan moet en ze dit spotje ook maar aanpassen als dat zo is..!! :P

http://nl.youtube.com/watch?v=oeheukS403A

dan klopt inderdaad het spotje niet.

bij de 2deurs staat ook TR op kenteken bij een
    bij een 4 deurs is dit gewoon Corsa of SEDAN of limousin

zo ook op de Fahrzeug schein in duitsland

2 deurs is daar TR
    4 deurs heet daar Limousin.

zo ook in het instructie boekje

+ de TR is gemaakt tot eind ’86, daarna waren er alleen nog maar Sedans, daar staat overigens ook geen TR op de kofferdeksel, maar bijvoorbeeld CORSA 1.2S

bij onze oude TR stond daar CORSA TR en dan onder naast de kenteken plaat ergens 1.2S

Willem

origineel gepost door wim-v6
    + de TR is gemaakt tot eind ’86, daarna waren er alleen nog maar Sedans, daar staat overigens ook geen TR op de kofferdeksel, maar bijvoorbeeld CORSA 1.2S

Inderdaad, mijn 2 deurs (’87) is officieel ook geen TR, volgens de RDW is het een 2 deurs coach.

Kleine correctie Wim, de TR is gebouwd tot mei ’85. :vertag Dus alleen als A1 Corsa en niet als A2.

staat zeker wijs onder je corsaatje!!!

Ben alleen ontzettend blij dat ze strax weer onder me kadettjuh zitten!!! :wub

he

ik heb wel een tr,ook op kenteken en deze komt uit 86 4de maand.

verder is het een mooie auto,ben benieuwd wat het wordt.

succes

Klopt, maar is volgens Opel echt geen TR, is ook geen A1 Corsa, maar een A2. Is echt een lijstje met verschillen tov een A1. Maar goed, blijft een eindeloze discussie die helaas niet veel mensen willen aannemen. Dus ff weer ontopic. :vertag

Thnx allemaal voor jullie leuke en serieuse reactie’s.. zijn we weer wat wijzer geworden..!! :jerry

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 105)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.