Voor de oliedrukmeter zal ik toch wel degelijk moeten weten waar ik een:
– rode draad: 12 volt constant, positive battery terminal
– oranje draad: ignition (12 volt power when ignition is on)
– gele draad: light source (12 volt), illumination
– black wire- ground, negative battery terminal
op aan moet sluiten :) Voor de knoepert van een meegeleverde sensor (rode draad, witte en zwarte draad waarvan ik niet weet welke functie ze hebben) koop ik liever een adapter zodat ik geen extra geklooi aan mijn hoofd heb.
De bedrading van beide meters sluit gelukkig op elkaar aan waardoor ik de hierboven genoemde draden slechts 1 keer aan hoef te sluiten, maar dan moet ik wel weten waar precies op de boom van de auto zelf :vertag
En dan heb ik de turbotimer nog niet gehad maar dat zal ook wel los lopen aan de hand van 2 plaatjes. Om deze vervolgens te leren bedienen mag ik hopen dat GReddy ook een Engelstalige handleiding heeft anders moet ik mijn nichtje ermee lastig gaan vallen die afgestudeerd is in de Japanse taal en dat doe ik d’r liever niet aan haha :P