Bedradings schema kadett B!

Forumindex Forums Modellen Kadett Bedradings schema kadett B!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Zoek een bedradingsschema voor mijn kadett B uit 1972. Is een 1200 coupe.

Een of andere megabeun heeft draden bij elkaar gedraaid en vervolgens een stukkie tape eromheen gedraaid. Hele zooi werkte al niet toen k em kreeg.. Kom er niet uit hoe wat waar moet zitten. Tellerverlichting, ruitenwissers en bijna alle verlichting functioneerd niet meer..

Sjupke`

Volgens mij was ’t grotendeels kleur op kleur aansluiten, ik zal vanavond eens vragen aan m’n oom of hij een kadett-b boekie heeft. Dan scan ik ’t wel in als niemand mij voor is geweest :)

misschien dat ik er volgende week nog een heb liggen. ga hoogstwaarschijnlijk een b slopen boom kost dan 25 euro:angel

Nou, wil voornamelijk weten hoe alles loopt. Krijg op 2 zekeringen geen spanning, en achter t dashboard ligt alles los.. Knip me eventueel een foto welke kleuren er op de achterkant van het dash zitten graag :)

Sjupke`

moet ik even kijken tegen die tijd als hij wel of niet gesloopt word

Misschien kan dit je helpen.
    Grtz,John

helpt al iets, maar helaas net niet genoeg. de kleine letters zijn onduidelijk waardoor ik niet kan zien welke kleur op welke aansluiting moet :( Zelfs al had ik de kleuren dan kan ik nog niet lezen welke aansluiting welke kabels had.

Bij nummer 38 ligt alles los..

Sjupke`

Zijn de stekers van de schakelaars dan weg?

@small sexy: stuur me je email adres even, dan stuur ik je morgen een schema als PDF uit de handleiding.

Zo, k heb 2 schema’s gekregen nu. Zal er wel aan uitkomen hoop ik haha
    Ontzettend bedankt iedereen..

Sjupke`

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.