BC + Lichtschakelaar + Verklikkerlicht gordels + ECC

Forumindex Forums Modellen Astra BC + Lichtschakelaar + Verklikkerlicht gordels + ECC

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Na het voorstellen en advies van een mede forum lid een nieuwe topic.

viewtopic.php?f=5&t=163028&p=2093751#p2093751

Graag zou ik de volgende punten willen weten:

1- Op het lichtschakelaar is het niet mogelijk om mijn verlichting op automatisch te zetten. Toch wanneer ik de auto start springt mijn verlichting aan, terwijl het op stand 0 staat. Ik rijd nu dus constant (dag/nacht) met verlichting aan (op zich ook geen probleem), alleen vraag ik me af hoe dit kan.

2- Het verklikkerlicht van de autogordels brandt niet. Ik heb al naar de zekering gekeken en deze zat er niet in (plek 16), nieuwe zekering erin gedaan, toch wil het niet werken?????

3- BC-vraag, op mijn BC heb ik 3 regels namelijk BC1, BC2, en Timer. Is het mogelijk om dit uit te breiden met bijv. check-control en wat is hiervoor nodig???

4- Is het normaal dat je het verschil goed kunt merken qua geluid, als je aanjager nou op uit staat of op stand 1. (het is wel logisch dan werkt het, maar hoe erg is dat geluid/verschil.) Als ik het op 1 zet lijkt het wel alsof het geluid van de motor afkomt en zodra ik het uitzet lijkt de motor ook rustiger te lopen.

Zijn er forumleden in de buurt van Amersfoort met een opcom of tech2 die me hierbij kunnen helpen??
    Alvast bedankt..

1: Is zo ingesteld in de Module, kan je (laten) aanpassen.

2: Is nooit aangeschakeld geweest, of later uitgeschakeld (kan met de Op-Com en Tech-II dacht ik)

3: Check Control meldingen worden alleen weer gegeven als er iets aan de hand is..

4: kan ik geen uitspraak over doen, geen ervaring mee..

Willem

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.