battery-contactsleutel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum battery-contactsleutel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

jongens,

het batterytje van mijn contactsleutel was op nu heb die vernieuwd, maar na drie dagen
    doet hij weer niets (weerleeg) toen heb ik hem weer vernieuwd, en weer het
    zelfde, er blijft niets hangen of branden in de sleutel :hmmz
    nu gebruik ik me reserve sleutel maar, en die geeft geen probleem.
    wat zou dit nu kunnen zijn ?

gr, jac.

ik ging onderlaasts het batterijtje vervangen van me alarm AB en toen deed ie niks meer , ik dat ding opengemaakt bleek dat een soldeerpitje was losgekomen waar de batterij inzit.

misschien ook zoiets bij jou

Misschien even de sleutel resetten?

In contactslot, 1 slag naar rechts.. Knopje indrukken van deuren sluiten.. dan reset de sleutel..

nu is het gekke, als ik er een nieuw batterytje in doe dan werkt alles gewoon,
    dus ik kan dan gewoon mijn vec open en dicht doen met de ab, alleen na 3 dagen
    is de battery op en wordt het lichtje in de sleutel steedts minder vel van branden,
    heel erg vreemd.

hoe plaats je het batterijtje. als je hem tussen je vingers pakt. bij voorbeeld de plus pool met de wijsvinger en de minpool met je duim, dan is de baterij al een deel van de amperage kwijt.

maar niet zo erg dat hij naar 3 op is. kijk eens goed of er niet een knopje blijft hangen. Pak dus het hele print plaatje er eens uit.
    Maak de boel schoon en plaats een nieuwe baterij.

ik heb de sleutel alweer open gehad en ook gekeken naar de kleine schakelaartjes
    maar die doen het gewoon, niks mis mee.

gr, jac.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.