Basisafstelling C30NE

Forumindex Forums Techniek Cih Basisafstelling C30NE

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218017

    Heb een C30NE staan hier, handgeschakeld met een automaat boom erin.

    Is er een mogelijkheid om de ontsteking in de basisafstelling te zetten dmv kabels ff doorverbinden?

    Het is een M1.5 systeem ??? (2 rijige computer)

    Probleem is dat ie enorm pingelt. (verdeler draaien helpt niet)

    Heeft een BDP gever Lambda etc. (geen klopsensor)

    #17622198

    Heb je er al euro 98 ingegooid?
    Verdeler verdraaien heeft idd geen zin, is een leeg ding met alleen een rotor en verdelerkap d’r op.

    #17622199

    origineel gepost door Keesjr
    Heb je er al euro 98 ingegooid?
    Verdeler verdraaien heeft idd geen zin, is een leeg ding met alleen een rotor en verdelerkap d’r op.

    Nee, maar op 95 moet ie kunnen lopen zonder pingelen.

    Er staat mij iets van bij dat je zo’n ding dmv 2 kabels te kortsluiten (lees doorverbinden) weer in een ”basis” kunt zetten.

    Alleen hoe dat ook weer moet :hmmz

    #17622200

    Staat er niks op het duitse opel-hecktriebler-forum of senator-monza??

    #17622201

    Was daar al aan het zoeken maar nog niks gevonden.

    #17622202

    is het wel pingelen ?

    heb je de lambda meter er al eens aangehangen ?
    is het een samengeraapte motor met allerlei verschillende onderdelen van verschillende motoren ?

    er zit trouwens verschil in referentiepunt voor de bdp positie tussen verschillende cih’s, dus als e.e.a. van verschillende motoren gebruikt is , zou dit een probleem kunnen zijn :vertag

    #17622203

    Heel de zooi er af halen en weer een gescheiden ontsteking en brandstofsysteem er op zetten, zoals van de hele vroege *30E motoren.

    #17622204

    origineel gepost door mr-turbo
    is het wel pingelen ?

    heb je de lambda meter er al eens aangehangen ?
    is het een samengeraapte motor met allerlei verschillende onderdelen van verschillende motoren ?

    er zit trouwens verschil in referentiepunt voor de bdp positie tussen verschillende cih’s, dus als e.e.a. van verschillende motoren gebruikt is , zou dit een probleem kunnen zijn :vertag

    Kijk daar zit et em dan in, had er al wel aan gedacht of er verschil zat in de krukaspoelie’s, das toch zo dus.

    Het is wel pingelen wat ie doet, zowat over het hele toerengebied.

    Zit idd een bij elkaar geraapt spulletje aan, krukaspoelie is van een 2400.

    #17622205

    Als je een motronic 1.5 hebt moet je een drie rijige computer hebben.

    #17622206

    origineel gepost door ckad
    Als je een motronic 1.5 hebt moet je een drie rijige computer hebben.

    is dat zo ?
    heb hier 4 computers liggen van een motronic 1.5 en hebben allemaal 2 rijen stekkertjes

    #17622207

    Motronic 1.5 heeft drie rijen. Motronic 4.1 heeft 2 rijen.

    Heb zelf ook een c30ne met motronic 1.5 en die heeft ook 3 rijen en 55 polen.

    google maar effe op Motronic 1.5 en je zult het zien.

    #17622208

    heb hier ook een 1.5 comp en is ook 3 rijig

    #17622209

    :agentdaar heb je toch zo’n stekkerblokje voor die je erin kan pluggen? je hebt ze van 95 en ook voor 98.

    #17622210

    Danny,… Ik heb nog wel een krukaspoelie van een C30NE liggen. Dus als je daar belang bij hebt, moet je maar even mailen.

    #17622211

    Als het goed is komt er 1 aan :) Toch bedankt Marc,

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.