banden uit het carroserie ..?

Forumindex Forums Modellen Corsa banden uit het carroserie ..?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

als je banden uit het carroserie steken dan is het niet/wel reglementair? en je kan er ook niet/wel mee door de keuring geraken e?

stel je krijgt een ongeval met die banden er op en politie moet er bij wat dan?? en trek je dan ook nog iets van de verzekering of niets meer ?

volgens mij mogen ze niet uit de carroserie steken

geen idee hoe dit in belgie is, in nederland mag de velgrand volgens mij max 3cm uitsteken, zolang het loopvlak van de band binnen de carroserie is

balkje rechtop langs de band zetten, dan mag je max 3 cm uit het breedste punt van de rand.

Toch is het niet erg handig dit elke keer aan de snor uit te moeten gaan leggen.. Ik was met mijn golf bij elke controle weer een half uur aan het uitleggen dat het echt mag…

hier in belgie mag het zowieso NIET :)
    als ze al breed staan houde ze u al tegen ze :) en dan kunnen ze de bandenmaten controleren wat wel of niet op je auto mag qua omtrek en breedte heb het al meegemaakt dag erna kunnen terug gaan met origineel velgjes voor te laten kijken en toen terug na huis en brede velgjes terug eronder :)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.