banden

Forumindex Forums Modellen Omega banden

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Nou die zal wel iemand bij de bandenboer kennen!!! hahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=rapvR6HxBpw

Haha inderdaad ja.

Ook een leuke omi btw :)

ik heb er geen respect voor!:argue

Okay ik snap je standpunt RAL maar stiekum vind je het wel leuk als je iets te hard het gas intrapt bij een nat wegdek toch? Kijk zo als die gast heel je auto aftrappen is ook extreem maar ik moet me af en toe betrappen op een rondje rotonde… Driftje hier en daar moet kunnen toch???

ik vind dit ook slopen van een omega. Oké heb dit zelf ook gedaan maar wel toen er een flink pak sneeuw lag waardoor de omega niks te lijden had.

Gr jack

origineel gepost door Botho
    Okay ik snap je standpunt RAL maar stiekum vind je het wel leuk als je iets te hard het gas intrapt bij een nat wegdek toch? Kijk zo als die gast heel je auto aftrappen is ook extreem maar ik moet me af en toe betrappen op een rondje rotonde… Driftje hier en daar moet kunnen toch???

hoe meer mensen dit doen hoe meer ik te repareren krijg, en natuurlijk de klant de :vertag presenteer.
    en mij zul je nooit betrappen hierop. 245-55-17 á € 168 per stuk doet zeer in de beurs.

Zo is het .. Ik ben het wel eens met Jack. Beetje in de sneeuw moet kunnen maar dit is gewoon je omi vergallen… Maarre RAL mans . Ik kan dus ook met reperatie’s bij u binnen komen rijden??

origineel gepost door Botho
    Zo is het .. Ik ben het wel eens met Jack. Beetje in de sneeuw moet kunnen maar dit is gewoon je omi vergallen… Maarre RAL mans . Ik kan dus ook met reperatie’s bij u binnen komen rijden??

jep, heb al diversen omies van het forum binnen gehad, en komen nog steeds naar tevredenheid terug voor onderhoud, en zelfs voor koppakkingen omdat de VOD de hoofdprijs vraagt.

Hoe slim kan je zijn, in de bebouwde kom met ander verkeer en voetgangers.
    Direct Omega en rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.

Wel mooie Irmscher zijskirts en achterbumper.

origineel gepost door Vega
    Hoe slim kan je zijn, in de bebouwde kom met ander verkeer en voetgangers.
    Direct Omega en rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.

Wel mooie Irmscher zijskirts en achterbumper.

Tja dat vond ik ook al zo bizar…. vooral omdat er volop ander verkeer rijdt. Zou het in Polen zijn of zo???

Is inderdaad een Pool, hij is ook actief op het Omega Owners Forum.

Zo zijn er wel meer filmpjes van hem, alleen de meeste wel op een circuit of lege parkeerplaats. Zo op de openbare weg bezig zijn is nogal kansloos..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.