bagagenetprobleem zafira b

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) bagagenetprobleem zafira b

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Ik heb even een vraag wat betreft een bagagenet. Ik heb een Zafira B van 2006 gekocht en daar lag achterin de kofferbak een bagagenet, alleen zaten er geen bevestigingen in het dak binnen in de auto. Mijn dealer heeft nu 2 bevestigingspunten gemonteerd maar nu past het net helemaal niet. Ik kom zo`n 5 cm te kort, kan het zo zijn dat dit een net is van een Zafira A ? Is een net van een Zafira B dan bovenaan iets breder ( van punt tot punt die in bevestigingsgaatjes moeten??) Zo ja dan moet ik dus op zoek naar een andere bagagenet en de mijne verkopen. Ik hoop dat u mij op bovenstaande een antwoord kunt en wilt geven.

Alvast bedankt. :o:o

ja van zafira a en b zijn de netten verschillend.
    bij astra g en h ook.

al eens geprobeerd die stangetjes in je net uit te schuiven
    ;)

volgens mij kan dat namelijk:hmmz

volgens mij kan dat niet want daar zit een veer achter, je kan ze wel inschuiven met inhaken maar niet uitschuiven volgens mij. Ik weet dat tussen de astra G en astra H ook verschil zit ook in de hoek waarin de ophangingen gemonteerd zitten.
    Het net van astra G en vectra B zijn volgens mij wel hetzelfde, en die van da zafira A is ook het zelfde zitten alleen langere montagebanden aan.
    Maar de astra H en zafira B hebben een ander net.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.