B2645-00 Storing omgevingslichtsensor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum B2645-00 Storing omgevingslichtsensor

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Ik heb al enige tijd een foutcode in de REC: B2645-00 Storing omgevingslichtsensor

Ik heb geen idee wat het is, alles lijkt ook prima te functioneren. Weten jullie wat het is?

wat staat er bij ?? present of not present ??

zou dat misschien voor de automatische lichtstand kunnen zijn?

Dit is alles wat er staat als ik de foutcodes in de REC bekijk…
    Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik heb geen automatische lichtschakelaar, wel een regensensor. Dan moet je volgens mij ook een lichtsensor hebben toch?

Ik neem niet aan dat hij de lichtsensor van de dimmende binnenspiegel bedoelt? Heb soms niet het idee dat hij altijd wat goed dimt als het schemerig is.

@CAlberts wrote:

Dit is alles wat er staat als ik de foutcodes in de REC bekijk…
    Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik heb geen automatische lichtschakelaar, wel een regensensor. Dan moet je volgens mij ook een lichtsensor hebben toch?

Ik neem niet aan dat hij de lichtsensor van de dimmende binnenspiegel bedoelt? Heb soms niet het idee dat hij altijd wat goed dimt als het schemerig is.

Als je een regensensor hebt heb je niet automatisch ook een omgevingslichtsensor welke de automatische dimming van je achteruitkijkspiegel ondersteunt. Ook niet een automatische lichtschakelaar.

Dit zijn namelijk afzonderlijke optie pakketten.
    Groet jraaf

Even de foutcode in TIS opgezocht en hij hoort bij de automatische verlichting. Staat bij als opmerking dat wanneer de auto niet voorzien is van de functie “Automatische verlichting”, kan de defectcode worden genegeerd.

jullie lezen te veel uit.
    Als je auto goed is dan is die goed gewoon afblijven en lekker van genieten.
    En niet de problemen opzoeken.

@mike hammer wrote:

jullie lezen te veel uit.
    Als je auto goed isdan is die goed gewoon afblijven en lekker van genieten.
    En niet de problemen opzoeken.

Wat een onzin, stel de lambdasonde geeft verkeerde waardes door waardoor de auto rijker gaat lopen dus kost meer benzine.

Dan zeg je toch ook niet van nou hij rijd goed dus ik doe er mooi niks aan.

Ja hallo dat merk je dan toch aan je verbruik.
    En dan ga je toch kijken waar dat vandaan komt.
    Jij gaat toch ook niet elke week naar het ziekenhuis om je helemaal door te laten lichten.

@mike hammer wrote:

Jij gaat toch ook niet elke week naar het ziekenhuis om je helemaal door te laten lichten.

:jerry :jerry :jerry. Ben het met je eens hoor :thumb

@mike hammer wrote:

:wtf we hebben het toch over een fout, als ik een fout in de REC tegen kom wat ik niet herken vraag ik ook wat het betekent.

Misschien herkent TS wel helemaal niets terwijl er toch wat is en dat ie denkt dat werkte voorheen wel.

Precies, de storingscode is er niet altijd geweest en ik liep er bij toeval tegenaan. Wel merkte ik dat mijn di,mende binnenspiegel bij schemer niet altijd goed werkt, dus ik vroeg me af of dat het misschien was (wat ik me niet kon voorstellen overigens). Fijn om te weten dat ik het gewoon kan negeren.

Is TIS ook ergens online in te zien?

@CAlberts wrote:

Precies, de storingscode is er niet altijd geweest en ik liep er bij toeval tegenaan. Wel merkte ik dat mijn di,mende binnenspiegel bij schemer niet altijd goed werkt, dus ik vroeg me af of dat het misschien was (wat ik me niet kon voorstellen overigens). Fijn om te weten dat ik het gewoon kan negeren.

Is TIS ook ergens online in te zien?

nope, wel te downloaden ;-)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.