ja ik heb nu gewoon witte besteld , omdat ik niet wist hoe dat die smoke’s zouden uitvallen in de stootlijsten, ze mogen wel wat opvallen natuurlijk, maar die man had niks meer op vooraad liggen, dus maar gekozen voor de witte, juist omdat ik witte knipperlichten heb voren:)
dat klopt willem, daar heb je wel gelijk in, eens kijken ,anders bestel ik die smoke’s ook meteen mee, kosten de wereld nou ook weer niet, en ik kan ze af en toe wisselen:D
dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen
origineel gepost door Andreas.Berger
dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen
Welke sloop is dat ? Ik zit bijna dagelijks voor mijn werk bij jullie in de regio, dus kan ik er ook eens een kijkje gaan nemen :thumbup