Auto maakt raar geluid als er na rechts gestuurd word

Forumindex Forums Modellen Corsa Auto maakt raar geluid als er na rechts gestuurd word

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Mensen ik heb een vraag. Ik ging even rijden en kwam erachter dat als ik na rechts stuur dat me auto een geluid maakt alsof de wiel ergens tegenaanzit.

Alsof de band ergens tegenaanslaat.
    Als ik recht rij tript mijn stuur.

Banden gecontrolleerd … Geen probleem.

Weten jullie wat het is? Groeten maikel

Check ff je kappen aan de binnenkant. De spatkap wil bij velgjes wel eens aanlopen

Greetz Emiel

Dus als je rechtdoor rijdt trilt je stuur? En als je stuurt wordt het een tikkend geluid?

Het is opgelost mensen, ik ben langs een lokale garage gereden. Het bleek dat mijn velgen helemaal los zaten niet goed vast gedraaid. Heel wazig aangezien mijn vader deze laatst nog heeft vastgedraaid. Maar goed tenminste niks ernstigs toch bedankt voor jullie snelle reactie!

Beter! Maar ehhh niets ernstigs :shock:

wil je niet mee maken hoor, een wiel wat er ineens af ligt…ga je dan op de schijven over het asfalt :hmmz

Ik wil het nie mee maken

Ja nee het is zeker ernstig zo bedoelde ik het niet haha. Maar ik bedoelde dat het geen ernstig probleem is om op te lossen aandraaien en het is geregeld en niet dat er nog een drie cijferige rekening bij komt kijken haha! Schrok me ook echt kapot

Zitten er wel de juiste wielbouten op? Er is namelijk verschil in de koppen van de bouten. Dat zou het losgaan verklaren, ondanks dat ze pas geleden nog zijn aangedraaid. Betekent dan dus wel dat ze weer opnieuw kunnen loslopen.

Zitten de goeie op haha. Ik heb het idee dat iemand ze geprobeerd heeft eraf te halen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.