Auto heeft bij warme motor last van wisselvallige toeren.

Forumindex Forums Modellen Calibra Auto heeft bij warme motor last van wisselvallige toeren.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo,

Kan je de luchtmassameter doormeten of deze nog goed is?
    En een radiatorsensor kan je deze doormeten of schoonmaken mocht deze defect zijn?

Auto heeft soms hoge en lage toeren en valt ook vaak uit als deze stationair loopt.

Het gaat om Calibra 2.0 16v 1996

Alvast bedankt voor de reacties.

stappenmotor schoonmaken, gasklep schoonmaken.

Willem

Hallo

Zou ook kunnen een rubber slang lek is, die zit ergens bij de ontsteking, die slang is ongeveer 10 mm dik
    Dit zelfde probleem heb k ook gehad !! zo als je beschrijft met mijn 16 V ecotec.
    Slang der af trekken en goed controleren als ie gaar is !! meestal bij de aansluiting een breuk .. klein stukkie afknippen ..

Groet

stappenmotor controleren, vacuumslangen controleren op defect, inlaatslang controleren of deze niet gescheurt is.

grtz bjorn

Bedankt voor de reacties, ik zal even alles goed controleren, en laat het wel weten.

Heb de smoorklephuis & stappenmotor schoongemaakt.
    Stappenmotor was erg vettig en de stang ging niet heen en weer, met remmenreiniger schoongemaakt, en ging weer heen en weer.

Heb met de auto al 2 dagen gereden en heb geen problemen meer, loopt gewoon stationair.
    Dus probleem is opgelost, maar wat het nou was weet ik ook niet…..

Bedankt iedereen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.