auto bokt iets

Forumindex Forums Modellen Astra auto bokt iets

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hi allemaal,

Mijn astra G 1.8 z18xe bokt af en toe licht ,bij gas loslaten,moet er bij zeggen heb luchtfilter gewisselt,en had storing aan nokkenascensor,deze heb ik ook vervangen.

Heb de auto uitgelezen geen storingen meer aanwezig,

Had ook iets gelezen van de carter ontluchter op te boren met 2 mm, waar zit deze precies.

m.v.g pete

Hoi,

Ik heb dezelfde problemen met mijn Astra F 1.8 automaat. vanaf de 81 tot 90 bokt hij af en toe licht, onder de 80 en boven de 90 doet hij dit niet. Ik volg dit topic graag even

Probeer eens 1 van deze HowTo’s uit:

Gasklephuis schoonmaken

Of

EGR afdoppen

Succes and Greetz Emiel

Ok prima gaan we  doen,moet ik gasklephuis opnieuw inleren of is dit niet nodig.

Niet nodig, gaat vanzelf.

Ok bedankt.

Bij gasloslaten bokken kan ook komen door versleten motorsteunen.

Wou ook nog even zeggen,dat ik een febi sensor heb geplaatst,hij geeft wel geen storing aan,maaar heb het gevoel,dat ik toch een origineel moet gaan plaatsen.

Sinds ik deze heb geplaatst is het ligt bokken begonnen,ga natuurlijk ook nog schoonmaken.

Wat is jullie mening hier over,

m.v.g pete

Gasklephuis schoon gemaakt,kreeg niet het gewenste resultaat,originele nokkenassensor gemonteerd,  :good:

Vorige eigenaar had al een nieuwe bobine geplaats,maar heb deze imitatie bobine vervangen door een originele GM bosch bobine, omdat het bokken nog niet geheel was opgelost.

Auto rijdt weer als een zonnetje.

m.v.g pete

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.