Astra trilt… snelweg richting 120..130 achter

Forumindex Forums Modellen Astra Astra trilt… snelweg richting 120..130 achter

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door .
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo nog niet zolang de Astra 1.8 16v bj 2002. Dus voor en achter schijven.
    Op de snelweg trilt de Astra behoorlijk lijkt achter. Stuur voel je ietsje.
    Gekke is laat ik de auto naar zeg 100 km afzakken gaat het weg en kan je snelheid opvoeren… dan trilt hij veel minder..
    Iemand een idee?

XXXXXXXX
    En de toerenteller gaat wat omhoog tijdens schakelen. En ook bij koude motor schommelt hij stationair.
    Ook wat traag naar lage toeren in woonwijk… bv gas loslaten.. woonwijk rotondetjes.
    Motor Z18XE
    Rijd verder goed stottert niet trekt goed door.

trillen is vaak onbalans in de wielen. Of niet goed uitgelijnd of niet goed gebalanceerd. Uitlijnen merk je ook vaak aan trekkende beweging met remmen. Alleen trillen is vaak balanceren en als je geluk hebt zijn de schijven krom, maar dan moet je dat weer merken met het remmen (extra trilling in pedaal).

Ik voel bij remmen op snelweg wel trilling..
    Maar in m.n kont niet echt in stuur.
    Ik zou wensen dat er iemand was die mij ff kon helpen de remmen goed gangbaar te maken. Als er achter een iets blijft hangen… en een krome schijf kun je ook best trilling krijgen.
    Het gekje is afzakken naar een trilvrije snelheid en dan snelheid weer opvoeren is hij minder tmaan het trillen.
    Het trillen voel je echt in je kont… dus ik heb het idee achter.
    Als ik er 1 zie of 2 kan ik het zelf ook..
    Maar zo aan beginnen… ik moet eerst weten blijft er soms een of meerdere iets hangen.
    Hoe controleer je dit?
    Auto oo krik of?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.