Forumindex › Forums › Modellen › Astra › astra motorprobleem Wie kan mij helpen!!!
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
14 maart 2012 om 09:10 #17238088
Astra 18i uit 99 wanneer hij warm is gaat hij zeer slecht lopen is dan bijna niet mee te rijden het rare is wanneer het koud was -10 had ik nauwlijks dit probleem
Lamdasonde is al vervangen.Niemand bij de opel garage weet hoe mijn probleem op te !
14 maart 2012 om 10:11 #17883072Volgende keer graag je topic in het juiste deel van het forum plaatsen.
How-to is namelijk bedoeld voor uitleg, niet voor vragen en er kan dus ook niemand reageren op je vraag.Daarnaast is het wel even leuk als je je even voorstelt voordat je vragen gaat stellen. Je gaat toch op straat ook geen vreemden aanspreken?
Daarnaast is je probleemomschrijving nogal vaag en noem je het motortype niet.
14 maart 2012 om 10:16 #17883071Zal wel een x18xe1 zijn !
En de omschrijving is inderdaad erg vaag, vacuumlek inlaatspruitstuk ( pakking ) bobineblok ?
Geef eens een wat betere uitleg ?14 maart 2012 om 10:45 #17883070EGR al schoongemaakt of LMM vervangen/gecheckt?
15 maart 2012 om 09:06 #17883069Je hebt een vacuumlek vermoed ik of je blok is een keer overhit geweest en dan kun je het beste naar een ander blok opzoek gaan.
15 maart 2012 om 22:16 #17883073Zou niet uitgaan van een oververhitte motor, dan loopt ze koud ook rot…
Kan vanalles zijn..
Begin bij een EGR, Gasklep, Temperatuursensor, etc etc
26 maart 2012 om 23:49 #17883074Sorry dat ik wat onduidelijk ben ik weet ook niet hoe deze site werkt maar ik zal nog wat proberen uit te leggen
als hij warm word loopt hij zeer slecht het lijkt er op dat hij te veel benzine krijgt het is het zelde al je bij een warme auto een hand shock uit trekt ook bij de opel garage weten ze het nog niet.
bij -10 zijn er bijna geen problemen26 maart 2012 om 23:50 #17883075@pieterrademakers wrote:
EGR al schoongemaakt of LMM vervangen/gecheckt?
lmm is het niet wat is EGR ?
26 maart 2012 om 23:52 #17883076@noci wrote:
Zal wel een x18xe1 zijn !
En de omschrijving is inderdaad erg vaag, vacuumlek inlaatspruitstuk ( pakking ) bobineblok ?
Geef eens een wat betere uitleg ?er zit een klein scheurtje in het spruitstuk zou het dat kunnen zijn
27 maart 2012 om 04:32 #17883077dan zou ik dat maar eens laten dichtlassen ;)
27 maart 2012 om 07:34 #17883078@trashmetal wrote:
dan zou ik dat maar eens laten dichtlassen ;)
Spruitstukken kun je bijna niet lassen. Die las zal hooguit een paar 1000 km houden, omdat de las niet goed hecht aan het gietijzeren spruitstuk. Nieuwe spruitstuk zetten is dan de beste oplossing, is ook zo gedaan.
27 maart 2012 om 15:15 #17883079@RISL wrote:
@trashmetal wrote:
dan zou ik dat maar eens laten dichtlassen ;)
Spruitstukken kun je bijna niet lassen. Die las zal hooguit een paar 1000 km houden, omdat de las niet goed hecht aan het gietijzeren spruitstuk. Nieuwe spruitstuk zetten is dan de beste oplossing, is ook zo gedaan.
Mijn Zwager rijd al een Goed jaar met een Dichtgelast spruitstuk, en dat is een goeie 20.000km…
Dus het kan wel….
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.