Astra K: Intellilink vragen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K: Intellilink vragen

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo mede Opelrijders,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe Opel astra K sports tourer in bezit en ben uiteraard tevreden met de verbetering. Mijn vorige auto was namelijk een Opel Astra G Caravan uit 2000. Ik heb echter nog een paar vragen m.b.t. de instellingen die ik niet krijg gevonden. Hopelijk zouden jullie me kunnen wijzen op de oplossingen.

1. Spotify (via Apple Carplay) heeft een veel lager volume dan de radio. Dit betekent dat de radio doorgaans op 6 staat, en spotify naar 15-20 moet. Het punt is dat bij de volgende rit het volume van de radio op 20 staat (en dus veel te hard). Hoe kan ik de volumes (meer) synchroniseren? M.b.v. de telefoon kan het in ieder geval niet.
    2. Ben bang dat ik het antwoord al weet…: Is het mogelijk om twee telefoons tegelijk aan de auto te koppelen? Mijn privé telefoon zit via de kabel gekoppeld met Apple Carplay waardoor hij ‘voorrang’ pakt op mijn werktelefoon. Ik kan de telefoon via instelling omzetten naar mijn werktelefoon om handsfree te bellen, maar wordt ik op m’n werktelefoon gebeld terwijl mijn privé telefoon aan de kabel hangt, dan kan ik niet via de auto opnemen. Is dit ergens in-uit te schakelen? of op een andere manier te koppelen? Bijv. USB 1 en BT2?
    3. Zit het ‘met-de-voet’ openen van de achterklep standaard op de auto? Ik krijg het niet voor elkaar :hmmz :oops: . Gaat overigens over een elektrische achterklep

Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.
    Thanks

Je kunt er maar 1 aan de carkit hangen. Je kunt wel met **21*telefoonnummer# alle inkomende telefoontjes doorverbinden naar je privé telefoon. Ik heb dit gedaan via een nfc sticker in de auto.

Bij de elektrische klep en de innovation trim is het standaard. De sensor zit rechts van midden. Van midden naar buiten of andersom maakt niet uit. Anders ff langs de dealer want wellicht sensor niet goed oid.
    Via Tapatalk

hoi opel astra k freaks
    ik heb het 900 intellilink systeem maar heb geen andriod auto erin . kun je dit met een update of hoe moet dit. wie kan mij helpen

Om dit te activeren zul je mobiel moeten voorzien van auto android app en daarna aansluiten op je usb in je armsteun
    en je astra K zal deze moeten ondersteunen anders een update nodig via de dealer(auto android)

Check eens of je Android Auto en Apple Carplay al actief hebt in het menu van je intellilink.
    Via de knop Home naar instellingen en dan naar beneden draaien/scrollen.
    Item 7: Apple CarPlay
    Item 8: Android Auto
    Succes

@Alexvermeer, is het gelukt?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.