Astra j GTC 2.0 cdti. Auto trekt naar rechts.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j GTC 2.0 cdti. Auto trekt naar rechts.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Goedemiddag,

Ik heb een aantal vragen. Ik rijd een nieuwe Opel astra J GTC 2.0 cdti 165 pk. Ik heb alles op deze auto zitten en het is echt een geweldige auto. Nu zit ik alleen met een aantal probleempjes. De auto trekt namelijk naar rechts. Dit is eigenlijk al vanaf de 30.000 km gekomen. Ik zit nu op 80.000 km. Ik ben al meerdere malen terug naar de dealer geweest met dit probleem maar het werd niet verholpen. Ze hebben de auto 4x uitgelijnd en gebalanceerd. Het stuur trilde af en toe ook.

Nu ben ik tegen een stoeprand gegleden en heb hierdoor schade opgelopen. Mijn auto werd gemaakt maar de problemen met naar rechts trekken en trillend stuur bleven nog komen. De meneer van het schadeherstelbedrijf is met mij meegereden en bevestigde mijn opmerkingen. Hij ging de auto opnieuw onderhanden nemen. Nu is mijn draagarm rechts en lager rechts vervangen. Mijn auto liep namelijk nadat hij gemaakt was aan. Ook is de auto weer uitgelijnd en gebalanceerd. Nu kreeg ik tweede hoge rekening. Het probleem is nog niet verholpen.

Omdat mijn vader connecties heeft met autogarages, laat ik mijn auto nu door iemand anders bekijken. We hebben dit ook gemeld bij het schadeherstelbedrijf. Ik ben er op dit moment helemaal klaar mee want ik moet elk weekend naar Duitsland. Je snapt dus wel dat ik dood ziek word van het naar rechts trekken. Het trillend stuur komt bij gewoon rijden. Het stuur trilt dan bijna altijd maar niet overdreven. Verder kan het stuur erg trillen als ik flink af moet remmen. Heeft iemand enig idee wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb op mijn auto winterbanden zitten. Deze hebben nog genoeg profiel. Heb ze vorig jaar gehaald. De problemen kwamen ook bij mijn zomerbanden. alvast bedankt voor de reacties.

Remko

het trillen bij remmen klinkt als kromme remschijven in ieder geval.. Misschien moeten die eens afgedraaid worden?

welkom ;) :kewlpics

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.