Astra H sports tourer 1.7 ctdi 110 pk Racechip.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H sports tourer 1.7 ctdi 110 pk Racechip.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hey,

ik ben van plan zo een racechip te bestellen via racechip.de
    nu vroeg ik me af ik rijd met een firma wagen, is dit schadelijk? gaan ze het zien als ik mijn wagen binnensteek bij opel dat er een racechip opgezeten heeft als ik die voor mijn onderhoud er terug uit haal?

Ik zou dit voornamelijk doen voor iets meer koppel te hebben aangezien ik steeds met een koffervol documentatie rondrijd.

Graag uw bevindingen…. of tips of raad :)

mvg Atx

Ligt eraan, als je de auto van zaak hebt gekregen als lease zou ik het niet doen. Zonde van het geld dat je erin steekt de auto gaat namelijk toch weg na een paar jaar. Als je het toch wilt doen zou ik in dit geval gaan voor een EDS IPF systeem zodat je de tuning er ook vanaf kan halen na lease contract. Als het je eigen firma is zou ik de auto op maat chippen. Je hebt een aantal goede tuners o.a. EDS, Unlimited Tuning (krijg je korting omdat je forumlid bent) ATM enz. Onderhoud heeft er niks mee te maken dus daar hoef je geen zorgen over te maken en schadelijk is het ook niet maar zoiezo zou ik niet gaan voor een racechip.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

ik heb een racechip in men Astra ST 1.7cdti 110pk. Is echt véél beter dan vroeger en hij verbruikt ook een stukje minder :D. Je voelt letterlijk véél meer kopple. ik vind het echt zen geld waard. Heb em er ondertussen 30.000km mee gereden en ik heb nog niks van hinder of problemen ondervonden, integendeel zelfs.

Thx voor de info mensen! Ik heb identiek de wagen zoals jou dus ik zal em aankopen op jouw aanraden ;) 1 ti’s geen geld en twee alst idd zoveel beter gaat en vlotter zonder problemen doe ik het graag, bij racechip mailden ze me dat als ik hem voor mijn onderhoud uit de wagen haal ze niks kunnen zien bij Opel dusja

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.