Astra H raambediening met AB

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H raambediening met AB

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

Een goedendag, jullie kennen mij niet maar ik zelf kom al een tijdje hier om te lezen en om dingen op te steken.

Na alleen maar Opel te hebben gereden van een Corsa a GSI tot nu m’n astra h Cosmo station uit 2008.

Mijn vraag gaat ook over de astra h en wel over de afstandsbediening. Ik heb in de handleiding gelezen dat je je raam er ook mee open en dicht kan doen maar dat werkt niet. Ik heb al geprobeerd om het raam opnieuw in te leren door hem naar beneden te drukken los te laten en nog een keer drukken en het zelfde toen naar boven. Dit heeft ook niet geholpen.

Heb je hier een opcom voor nodig of is het gewoon jammer en accepteren.

Met vriendelijke groet jan.

Welkom,

Dit kan je aanzetten in de REC, dit kan d.m.v de op-com of de tech-2.

Is inderdaad via REC in te schakelen via OPCOM

Wel even in de gaten houden dat er ook astra’s zijn die helemaal geen REC hebben, de REC zit linksachter, bij mij zitten daar bijvoorbeeld enkel een paar losse zekering blokjes en geen REC dus is die functie bij mij niet in te schakelen.

Bedankt voor de snelle reacties, ik ben al eens opzoek gegaan naar de REC en die heb ik achterin zitten, het enige wat ik dan wel mis is een tech2 of een opcom.

Ik hoopte op een makkelijke oplossing ;)

@Janus1980 wrote:

Bedankt voor de snelle reacties, ik ben al eens opzoek gegaan naar de REC en die heb ik achterin zitten, het enige wat ik dan wel mis is een tech2 of een opcom.

Ik hoopte op een makkelijke oplossing ;)

je kan natuurlijk ook even vragen of er een forum lid in de buurt woont.
    Weet niet waar je zelf vandaan komt? als het omgeving den haag is wil ik het wel voor je doen.

gr. rene

Omgeving eerbeek/dieren. Kan hier aan kloppen.

Wat een heerlijke vriendelijkheid, ik woon zelf in Hilversum dus als er iemand mij zou willen helpen die uit de buurt komt dan hou ik me aanbevolen.

Helaas daar kom ik niet in de buurt, mocht je toevallig naar Sevenum gaan in Augustus dan kan ik het daar wel even zoeken of ik het kan vinden in de menu’s met de opcom, ik heb ik de opcom daar toch al bij me voor iemand anders te helpen.

Ook zorgen dat je de security code van de auto hebt!! staat op je carpass.

Ai, is er een mogelijkheid om die opnieuw te krijgen? Ik heb die nooit gekregen bij mijn garage toen ik de astra een half jaar geleden kocht.

De dealer waar de auto origineel geleverd is heeft die code in hun systeem staan, die zou je kunnen bellen(als je weet waar de auto geleverd is)

Je kan hem ook opvragen bij een opel-dealer kost een paar tientjes, ook zijn er forum leden die hem kunnen achterhalen met de computer zoals ZakhooiTM bijv.

Dan zal ik eerdaags even Fred Jansen bellen, even kijken of ze een Opel rijder willen helpen. Daarna even een mede forumlid vragen of hij of zij kan helpen.

Tot zover echt tof dat je hier zo snel geholpen wordt.

ik woon in utrecht en zou je wel willen helpen ;)

Als ik die carpass op 1 of andere manier te pakken heb dan neem ik zeker contact met je op.

Vanuit een regenachtig Duitsland een goede nacht.

is prima laat het maar weten als je de carpass heb :thumb :thumb

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.