Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra H GTC verlagen, 25 of 35 mm?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
19 maart 2014 om 19:18 #17264831
Ik zit er toch weer aan te denken om de Astra te verlagen. Ik heb bij Stroeve zitten kijken voor Apex veren, daar was ik bij de vorige auto’s altijd tevreden over.
Nu is er 25 en 35 mm.. Ik hoop dat mensen vergelijkingsmateriaal hebben, of hun foto’s willen posten van deze verlaging? Ik ben bang dat 25 net te weinig is, en heb geen idee hoe 35 mm uitkomt. Wil in ieder geval geen gezeik meer met drempels en dat soort zaken, dus daarom ga ik niet voor meer dan deze twee..
Hoor het graag!!!
19 maart 2014 om 19:54 #18225351Ik heb mijn gtc verlaagd met eibach sportline (45 mm dacht ik?)
(ik weet het, maar de velgen zijn onderhand alweer schoon hoor :jerry )
Hier het overall resultaat, niet de beste foto om de verlaging te zien, als je wil kan ik van de week even een foto maken van een afstandje met het stuur recht en de camera wat lager…
19 maart 2014 om 20:08 #18225352Bedankt voor je bericht, en ik wacht je andere foto’s nog even af!
Waar heb jij je veren vandaan trouwens?
Verstuurd vanaf mijn Gameboy Color met Tapatalk
19 maart 2014 om 22:57 #18225353Ik rij geen astra h, maar is die gtc van jou niet standaard al lager? Dus als je verlagingsveren zet, dat dan de verlaging minder laag uitkomt?
Eibach niks voor jou. Volgens mij rijden er veel astra h rijders ermee rond hier op het forum. Zijn echt kwaliteits veren
20 maart 2014 om 06:15 #18225354Verlaagd Eibach 30/30mm:

Verlaagd schroefset ca. -60 tot -70mm:
20 maart 2014 om 08:05 #18225355@Shane_Astra_g wrote:
Ik rij geen astra h, maar is die gtc van jou niet standaard al lager? Dus als je verlagingsveren zet, dat dan de verlaging minder laag uitkomt?
Eibach niks voor jou. Volgens mij rijden er veel astra h rijders ermee rond hier op het forum. Zijn echt kwaliteits veren
Eibach niks voor mij omdat het kwaliteitsveren zijn? Of snap ik het niet goed? Ik koop alleen maar kwaliteit voor die wagen, haha!
Ik bestel dan veren voor de GTC, zodat de verlaging inderdaad niet minder uitvalt..
20 maart 2014 om 12:48 #1822535621 maart 2014 om 23:18 #18225357@pixels66 wrote:
@Shane_Astra_g wrote:
Ik rij geen astra h, maar is die gtc van jou niet standaard al lager? Dus als je verlagingsveren zet, dat dan de verlaging minder laag uitkomt?
Eibach niks voor mij omdat het kwaliteitsveren zijn? Of snap ik het niet goed? Ik koop alleen maar kwaliteit voor die wagen, haha!
Ik bestel dan veren voor de GTC, zodat de verlaging inderdaad niet minder uitvalt..
Haha,
Ik bedoelde “is eibach niks voor jou?” Verkopen ze ook speciaal voor gtc dan. Ze gaan toch altijd van standaard astra h uit.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.