Astra H 11-2004 stoelverwarming

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 11-2004 stoelverwarming

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur

:argue

settings knop dan audio daarna zie je fader voorbij komen.
    De stoelverwarming schakelaar zit bij de astra h bij de alarmlichten schakelaar.

Knopjes zitten in het midden naast de alarmlichtschekaar (naast de parrot)

Maar ik snap de vraag precies ook niet echt. Je hebt geen knoppen maar de zetel word wel warm???? Dat kan niet en zit het volgens mij tussen je twee oren :D

rustig nou ff allemaal:D:D:D
    Maak anders ff een foto van het stekkerblok onder de stoel.
    En kijk ook ff of er draden liggen die er later bijgezet zijn.

Gr joost

:hmmz snel op je tenen getrapt precies, was echt niet slecht of beledigend bedoelt hoor.

Vind het gewoon raar, dat als het relais en de zekering niet aanwezig is de zetelverwarming toch werkt. Dan zal er ook een ander interieur in de wagen geplaatst zijn ooit. Want een normaal interieur is niet uitgerust met de verwarmingsmatten. Zitten er toevallig lederen zetels in?

wat voor radio zit e trouwens in??

heb ff zitten googlen,
    Deze radio zonder fader is in engeland geleverd in de astra h van( bestelauto)
    Ik vindt het maar raar, Michien heeft de eerste eigenaar het wel zo besteld, of er is een keer een andere in gegaan.

stoelverwarming: heb het zelf in de auto zitten (leder overgezet vanuit een coupe) en zonder knoppen doet die het echt niet.

heb je geen stoelverwarming, dan zit het niet in de stoelen, dus ook niet voorbereid, dus ook geen warme stoel.

het is wel mogelijk dat de elektronica voorbereid ligt. maar er zitten geen matten in de stoelen die de stoel warm maken.

wil je het perse controleren, trek je stoel naar achteren, trek de stekker onder de stoel los, en kijk naar de stekkers die je ziet zitten, waarschijnlijk zie je er maar 1 en die is van de airbags.

over de radio kan ik niets zeggen, maar aangezien ze sinds 1980 al fader als instelling hebben, zal het ook in jou auto zitten.

maak een keertje een foto van de stekker die onder de stoel ligt als je tijd hebt. Mss dat de vorige eigenaar een aftermarkt setje van zetelverwarming in je stoel heeft gestoken. Worden de bestuurderzetel als passagierszetel warm?

ga ermee naar de dealer anders. zet je auto even 15min uit, en trek die stekker onder je stoel los. dan tref je daar 1 stekker aan, is zeer waarschijnlijk. en hoe weet je dat die matten erin zitten? stoel al open gehad?
    want dann had je ze er al uit kunnen trekken.

ik vind het een vreemd verhaal. je heb een orginele astra h gekocht, zonder stoelverwarming, en zonder die knoppen, en evengoed wordt je stoel warm? is volgens mij volstrekt onmogelijk. waar kom je vandaan? wiil gerust kijken voor je.

en zonder die zekeringen kan hij het ook niet doen.

laat wel ff weten wat het nou precies is. Ik ben heel nieuwschierig:)

even voor mijn gevoel, Dus als je de zekering van de achterruit verwarming/spiegel eruit rukt doet de stoelverwarming het ook niet meer? En wat voor ampere heeft de zekering?
    Gr joost

Nog niet naar gekeken, verder is het mij wel oké, want wat moet je nog meer doen om mensen te overtuigen, geld bieden of zo…?
    Voor mij is het nu gestopt, ga er niet ver mee, adios!

Ik lees het één en ander, *kijkt verbaast* haalt schouders op en denkt het er zijne van……..:fy1

dus toch wel lange tenen:hmmz

je een beetje voor de gek houden ja, we zijn toch niet helemaal van gister, zeker weer 1 van het VW forum:D

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.