astra GTC OPC voor weinig..

Forumindex Forums Modellen Astra astra GTC OPC voor weinig..

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Kwam deze op het marktplaats tegen, dacht deze deel ik ff mee met jullie..

http://auto.marktplaats.nl/opel/497052661-opel-astra-gtc-opc.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Toch vind ik hem met de traditionele bestickering mooier. Maar wat rijdt zo’n ding lekker zeg!

had vast nog een 1 voor moeten staan (17.300,-)

Hmmm… ik denk ook óf geen zuivere koffie, of een typefout.
    ik heb ook een keer op zo’n advertentie gereageerd voor de leuk. Wat denk je? De auto stond in Italië, want de eigenaar was geëmigreerd, als ik het geld overmaakte, zette hij de auto op de trein zo zei hij… yeah right….

nep ad dus

dit klopt ook niet.
    heeft al meerdere keren te koop gestaan.en er klopt helemaal niks van.

had er ook op gereageerd want geloofde het ook niet.kreeg in heel slecht nederlands andwoord.

idd kan niet echt zijn. ook geen telefoonnummer erbij, dan weet je al genoeg.

Dit klopt zeker niet, voor die prijs had ik hem allang opgehaald.
    Is een bedrieger, heb de man/vrouw die de auto op autoweek te koop heeft vnamorgen nog een mailtje gestuurd dat de foto’s van zijn/haar auto op marktplaats staan.
    Zelfde auto en foto’s staan ook op autoweek. Prijs daar ruim 22.000 euro. ( van de echte eigenaar/eigenaresse )
    Is een nurnberg edition trouwens…….. :thumbup

zowieso vreemd dat wanneer je een auto te koop zet dat je het kenteken weghaald… maar dat is iets wat ik zowieso niet snap.

Kheb gevraagd of de auto nog beschikbaar is, zodra er antwoord is dan plaats ik dat hier. ;)

Deze heeft er al een paar keer eerder opgestaan. Heb er toen ook al eens opgereageerd maar geen reactie terug gekregen.
    Is inderdaad dezelfde als die wie ook te koop staat op marktplaats. Die heeft dezelfde foto.

Reageer maar niet.. had ik ook gedaan voor de lol.. want komop mensen, dit kan gewoon niet!
    Krijg je een gebrekkige nederlands antwoord in de email terug.

Deze advertentie staat in Groningen, terwijl de echte versie in Nijmegen staat..

Zie de link van Autotrader: http://www.autotrader.nl/auto/opel/nijmegen/3ktt4/opel-astra-gtc-opc/detail/?zoekopdracht=opel-astra” onclick=”window.open(this.href);return false;

Antwoord gekregen:

hi,

Mijn auto is nog steeds te koop voor 7.300 €.
    Deze auto is in uitstekende staat en is nooit betrokken bij ongevallen. Ik heb nooit problemen gehad met de motor. De auto wordt geleverd met een full service history. Ik ben een particuliere verkoper, en al het onderhoud werd gedaan bij een erkende dienst.
    De auto is geregistreerd in Nederland en ik hebben betaald alle belastingen en servicekosten.

Er zijn geen zichtbare krassen. Ik wil mijn auto te houden in uitstekende conditie, dus ik denk niet dat je iets mis mee is te vinden.

Laat het me weten als je meer informatie over deze auto.

groet,

Vraag even hoe de overdracht gaat plaatsvinden…wedden op afstand ;)

Hahahahaha, lees en huiver:

Hi,

Mijn auto heeft geen hypotheek of lening op.
    Al het onderhoud werd gedaan alleen op de Opel vertegenwoordiger in Nederland.
    De verf is in perfecte staat en er zijn geen zichtbare krassen.
    Deze auto heeft nu slechts 44.000 km aan boord.

Hier is een lijst van alle auto-accessoires: 2008 Opel Astra GTC OPC / ABS, Airbag, Airconditioning, Alarm, Centrale deurvergrendeling, Audio installatie, Elektrische ramen, Lederen bekleding, Stuurbekrachtiging, Navigatiesysteem, Xenon verlichting, Parkeersensoren, Airbags voor/achter, Audiobediening op het stuur, Automatisch dimmende binnenspiegel, Cruise control, Elec. verstelbare spiegels, Lichtmetalen OPC velgen 19′, Recaro sportstoelen, Startonderbreking, Traction control, Fabrieksgarantie, Dealer onderhouden, Casablance wit, Climate control, Gordijn airbags voor/achter, Automatisch stabiliteits systeem, Carkit Bluetooth, Keyless entry, Elec. ramen, Automatische Xenon verlichting, Mistlampen, Regen sensor, Stoelverwarming, Alarm klasse III, 1ste eigenaar, NAP geregistreerd, Onderhouds gegevens aanwezig, Model # 92 of 835.

De auto heeft alle betaalde belastingen in Nederland, dus u hoeft zich geen zorgen over.

Ik heb alle betaalde belastingen in Nederland, dus dat betekent je moet niets te betalen wanneer u de wagen te registreren onder uw naam.

Deze auto is te koop voor maar 7.300 € omdat ik onlangs verhuisd terug met mijn familie naar mijn oorspronkelijke land Spanje na 2 jaar werken in Nederland. Ik heb geprobeerd om de auto hier in Spanje te verkopen, maar kopers willen niet te kopen want er is nog steeds geregistreerd in Nederland.

Ik heb gesproken met een agent van mijn stad, en hij zei dat ik niet heb om weer in Nederland aan deze overeenkomst sluiten in persoon, want er zijn tal van escrow bedrijven die dit soort transacties kunnen verwerken. Dus ik heb gedaan een beetje onderzoek en ik vond een lokaal escrow-bedrijf.
    Nu is mijn auto in beslag genomen door de escrow-bedrijf nadat ik hebben een verkoop-overeenkomst met hen. Het beste deel is dat ze zullen zorgen voor het transport, betaling en autoverzekering. Levertijden zal ongeveer 3-4 dagen, en de auto zal worden geleverd aan uw huisadres.

Als we deze escrow-bedrijf moet je 7 dagen om de auto te testen voordat u een definitieve beslissing te nemen.
    Je hebt ook de mogelijkheid om te komen in Puertollano, Ciudad Real op deze bestanden, en ophalen van uw auto als u contant geld.

Voor meer informatie over deze transactie, dan kunt u altijd contact met mij op.

Dus laat het me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen mijn auto.

Groet

eigenlijk moet je dan een mail sturen met, hey das toevallig, ik ben volgende week toevallig voor mn werk redelijk in de buurt. Kan ik de auto bekijken.

kan je beter sturen hey dit is de auto van mijn buurman, hoe komt het dat er nog een van in spanje staat met hetzelfde kenteken?

Advertentie is al verwijderd, denk door marktplaats…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.