Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 117)
  • Auteur

origineel gepost door Pieter Slingerland
    auto staat gelijk lelijk hoog voor haha
    zonder blok

dat word straks wel anders aangezien die f28 wat zwaarder is als een f20 :)

post is wat specs van je let, ben wel benieuwd met wat voor setup je gaat rijden :)

Originally posted by Pieter Slingerland
    maar met die lagers is niks aan de hand hoor, het heeft haast geen wicht omdat het blok er uit was

geloof me maar, als jij je auto ook zonder blok op de wielen zet zonder wat in je naven te douwen je lagers in de prullenbak kunnen…

Door het plaatsen van een homokineet kun je dit makkelijk voorkomen..

Het is maar een tip, wat ik verder al zei net project…
    Zie het niet als negatieve kritiek maar meer als een tip waar je zelf mee doet wat je wilt..

origineel gepost door corsaboy

Originally posted by Pieter Slingerland
    maar met die lagers is niks aan de hand hoor, het heeft haast geen wicht omdat het blok er uit was

geloof me maar, als jij je auto ook zonder blok op de wielen zet zonder wat in je naven te douwen je lagers in de prullenbak kunnen…

Door het plaatsen van een homokineet kun je dit makkelijk voorkomen..

Het is maar een tip, wat ik verder al zei net project…
    Zie het niet als negatieve kritiek maar meer als een tip waar je zelf mee doet wat je wilt..

Lagers van men D kadett zijn ook prima in orde.. die poten hebben onder men E kadett gezeten en die is wel wat heen en weer geduwt ( lege carrosserie zonder motor interieur en dergelijke )

Lekker eigenwijs ook he:P Heb het zelf ook al bijna keer gehad.

origineel gepost door Peter_89
    Lekker eigenwijs ook he:P Heb het zelf ook al bijna keer gehad.

Als je de auto gaat rond slepen zonder de assen derin zullen de lagers idd wel kapot gaan. Ik constateer alleen bij men kadett dat de lagers nog gewoon nieuw zijn :) deze is ook alleen zonder assen derin, de autoambulance opgeliert en eraf geduwt en daarna in een loods nog een paar keer verplaatst. Daar kunnen de lagers blijkbaar tegen :)

zal vanavond ff foto’s plaatsen van het nieuwe c20let blok

trouwens ook gelijk een sper in de bak gedaan:D

trouwens ook gelijk een sper in de bak gedaan:D

kijk, zo hoort het king: ook gelijk een gedeelde as eronder?

kijk dat is mooi werk waar heb ik dit toch allemaal een keer eerder gezien?? komt zo bekend voor, kleur c20let enz:jerry:jerry oh ja dikke spere:angel:angel.

Mooi werk in ieder geval ,en eind deze week zal ie wel af wezen:jerry:jerry:jerry

Groeten nick

zo vanavond weer het een en ander gedaan, intercooler zit gemonteerd, dumpvalve ook.
    vanmiddag me 16v turbo tellerbak opgehaald

ziet er opzich wel goed uit, ik vind het alleen jammer dat je straks die intercooler achter die bumper ziet :( .

wat voor remmen zitten/komen er eigenlijk onder?

komt nog gaas in de bumper
    nu nog orginele remmen we zijn effe aan het kijken wat er voor remmen opkomen, komt in ieder geval zwaardere op

zit genoeg poen in die wagen zal wel niet bespaart worden op n stukkie kippengaas:jerry:jerry:jerry, mijn voorkant is bijna t zelfde en daar zie j m ook niet:P.

Groeten nick

Ps pieter hij begint er al aardig op te lijken he:jerry:jerry mooi ding:wors

[img]DSCF4123.jpg

[img]DSCF4165.jpg

Dus binnenkort effe stukkie knallen:jerry

zo astra heeft de eerste kilometers er op zitten:D

Kijk dat is goed om te horen:jerry:thumbup alles gedaan nu???

Rijd goed zekerking:king:?

Groeten nick

rijd super gaat af als een gek

gisteren turbo tellerbak gemonteerd. en kenteken plaat gemonteerd. en nog ff subaru impreza zoek gereden hahahaha. zal morgen of zo weer ff wat foto’s plaatsen:kewlpics

komt nog gaas in de bumper
    nu nog orginele remmen we zijn effe aan het kijken wat er voor remmen opkomen, komt in ieder geval zwaardere op

Ziet er goed uit Pieter ! Mooi werk, mooie wagen.. Maar dat had ik al is gezegd :D

Heb hier nog een mooie set Brembo klauwen liggen, 4 zuigerig, horen op een Audi A8/S8 eigenlijk (niet het nieuwste model, maar model(len) hiervoor ).

Dik spul in goede staat, alleen denk ff brackets maken en schijven heb ik erbij, maar zijn omgeboorde. Setje was eigenlijk bedoeld voor een VW.

jerremy u hebt een u2u

Ben benieuwt naar de pics;)

Ziet er goed uit allemaal:wors

kzal morgen ff foto’s maken vandaag niet van gekomen. wel ff gereden maar gaat lekker vooral die sper dr in is een aanrader voor iedereen

jaja, klinkt goed hoor die motor:jerry, ziet er top uit die wagen:D

Groeten nick

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 117)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.