Astra G: weigerende centr.portiervergendeling+”hikken"

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G: weigerende centr.portiervergendeling+”hikken"

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

2 vraagjes inzage de Astra G 16. 16V uit 1999 welke wij hebben

1. Sinds kort reageert de centrale portiervergrendeling niet meer. Wel batterijen in sleutel gecheckt, waren goed. Waar kan dit aan liggen ?

2. Als de aanjager van de kachel aan wordt gezet doet hij het wel, maar is het net als je goed luistert of dat hij hikt en steeds een miliseconde als het ware een beetle wegvalt, maar blijft het verder wel doen en dat steeds weer en weer. Wat kan dat zijn.

ik zou de massa aanstuiting van de accu eens loshalen van het chassis
    en even schoonmaken met een schuurpapiertje en weer terug monteren
    je probleem lijkt op slechte massa

Sleutel eens synchroniseren: in contactslot doen, op contact zetten en een keer op de open of sluittoets drukken.

@midnight black wrote:

Sleutel eens synchroniseren: in contactslot doen, op contact zetten en een keer op de open of sluittoets drukken.

en mocht dit niet lukken, kijk even IN de sleutel, of het plasticen gedeelte waar de batterij op ligt, of die goed vast zit.
    zo niet, moet je hem solderen, of een nieuwe print halen.

@FnF_racer wrote:

@midnight black wrote:

en mocht dit niet lukken, kijk even IN de sleutel, of het plasticen gedeelte waar de batterij op ligt, of die goed vast zit.
    zo niet, moet je hem solderen, of een nieuwe print halen.

Wat kost een nieuwe print?

weet ik niet, zou je bij de dealer moeten vragen.

kan je niet loskrijgen, afstandbediening is 40e dacht ik.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.