Astra G Stuurkolom schakelaar

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Stuurkolom schakelaar

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Goedenavond iedereen,

Nieuw hier op het forum ik ben Jeroen en sinds paar maanden eigenaar van een Astra G Sedan uit 2002. Hele fijne auto en bevalt me goed.

Nou ben ik opzoek naar de stuurkolom schakelaar aan de rechterzijde die dus de ruitenwissers bediend. Maar deze moet ook de aansluiting hebben voor het bedienen van de MID. En enkel de functie met ruitenwissers voor aangezien achter er niet opzitten.

Heb heel het internet afgezocht maar kan nergens de juiste vinden. Liefts gewoon een nieuwe. Hopelijk kunnen jullie helpen!

Mocht het helpen is hier mijn kenteken: 19-JX-VZ

Gewoon een monteren die wel de functie voor een achterruitenwisser heeft. Buiten dat de functie niet werkt werkt de rest wel gewoon en geeft dit geen storingen.

Thanks voor de tip, maar ben toch op zoek naar een originele. Dus hopelijk heeft iemand een linkje waar ik hem kan bestellen!

Sinds Opel is overgenomen door Peugeot is alles wat in het magazijn lag wat van auto’s was ouder dan 10 jaar opgeruimd.
    Dus de kans ik klein dat je nog een originele van de dealer of opel distributeur kunt vinden.

Alles wat er origineel nog van is is old stock die iemand opgekocht heeft, als je het al kunt vinden zal het niet goedkoop zijn.

Je zou eens wat dealers kunnen afbellen of mailen wie nog wat heeft liggen, ik heb pas een mooi nieuw lederen stuurtje voor mijn Zafira gescoord . Ook een magazijnopruiming van een dealer. En anders eens kijken op de onderdelenlijn, daar zijn de meeste demontagebedrijven bij aangesloten.

Bedankt voor de tipzal eens gaan rond bellen inderdaad!

Het hoeft overigens geen originele van Opel te zijn. De schakelaar van de andere kant heb ik ook via AliExpress bijvoorbeeld.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.