Astra G station OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Astra G station OPC

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 53)
  • Auteur

Er zit nog wel wat werk in maar komt goed, opties is er genoeg aan gedaan maar daar heb ik zo niet echt verstand van maar dat komt allenmaal wel.

Voor filmpje klik op foto 3:

Voor filmpje klik op foto 4:

Er zat ook wat vocht onder de mat van de kofferbak

Dit moet ik nog even uitzoeken hoe dat kan.

Nu nog op zoek na goede koplampen voor xenon, opc 19 inch velgen 5 spaaks, voorraam en nieuwe carbonnen stickers voor op de deuren.

Mooie wagen Maurice!

Maar 19 inch gaat je niet passen op de astra…18 is max :)
    Lekker gezinswagentje met veel power :thumb

Nee hoor 19″ heb ik ook gehad gaat ook wel hoor.

Ik heb het in oschersleben gezien.

En het gezin komt er nog lang niet haha puur gekocht zoals die was kwa motorisch en alles

Super mooie station :wub :thumbup .
    Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk.

Bedankt, ik zal daar eens na informeren

Owww, maar dan zal het bandje wel suppppeeerplat worden, aangesien een astra met 18 inch op een 215/35 bandje zit :jerry lekker stuiteren :)

doet de auto nu tog al kw set met koni dempers zit er onder :D Kan in hoogte verstellen en hardheid.

mooie station!

:kewlpics :thumbup

Deze velgen bedoel ik :wub :

Heb helaas niet na de banden maat gekeken.

Mooi bakkie Maurice :thumb

Dankje :D

Was dit diegene die in Hoogvliet te koop stond ?

Enne 19 inch Snowflakes gaat wel passen hoor. De vorm van de binnenste achterschermen is anders als bij de andere Astra modellen.

Ik heb trouwens nog een originele Xenon koplamp liggen uit een OPC (rechts) er zit ook al een koplampspoiler op in de goede kleur !

Deze stond in Hoogvliet :thumb

Hele dikke Astra G OPC station. En zeer uniek. je ziet ze niet veel rondrijden namelijk.

Helemaal leuk als de gemiddelde audi, VW rijder denk je makkelijk te kunnen inhalen. hihihihih.
    Een OPC in het zwart en of silver valt namelijk niet op. De meesten mensen denken dan dat het
    op een normale Opel gaat.

Ik heb nog een setje depo xenon koplampen te koop. Identiek aan origineel met dezelfse aansluiting. Je kunt even een berichtje sturen voor info.. wegens ontslag heb ik er geen geld meer voor om de rest te kopen wst ik nodig heb ( de xenon en aansluitspul die ik nodig heb omdat ik orgineel geen xenon heb ) bij jou is het plug and play

Mooie bak maurice. Zie je binnenkort wel eens verschijnen voor een chipje :thumb

Dank u :angel binnenkort een ritje na Goes :thumb

Gaaf ding hoor.
    Kom je hiermee naar de Brabantmeeting?

Nee helaas astra schors Ik tot de vectra verkocht is. Dus de vectra gaat mee

Okay, heel begrijpelijk. Hopelijk volgend jaar dan een mooie G OPC Caravan op de Brabantmeeting. :thumb

@Tommy666 wrote:

Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk.

Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.

@Maurice89 wrote:

@Tommy666 wrote:

Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.

Ik heb het even opgezocht. Ik had destijds maar 1 nodig voor de B-stijl. Kostte toen 23 euro.
    Maar als je ze allemaal wilt ben je natuurlijk meer kwijt. 4 stuks voor de B stijl en op je foto te zien zit er achteraan zo te zien ook nog eentje.
    Dan loopt het natuurlijk al op.

Ik denk er nog even over na Hoe en wat ik er mee doe.
    De voorruit is al onderweg dus het begin is er al :angel

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 53)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.