Astra g start niet meer….

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g start niet meer….

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo ik heb een astra g 1.6 16v uit 2000. Nou maak ik een ritje van 10 min,na 5 min op bestemming loop ik weer naar de auto maar start niet meer. Ik heb hem aan kunnen duwen en de auto Is gelukkig weer aan gegaan. Geen problemen gehad onderweg naar huis. Eenmaal thuis aangekomen auto uit start hem waar ging aan 10 sec en sloeg af daarna nooit meer aan de loop gekregen. Voor dat de auto naar de garage gaat eerst kijken of mensen hier mij kunnen helpen.

misschien heel stom maar even de accu doormeten? aangezien die na het aanduwen wel weer deed. Anders even uitlezen/laten lezen, zijn er zat die het voor je willen doen.

Hallo ik heb meerdere accu’s erin gehad nu de motor gaat wel draaien zeg maar maar slaat niet aan

Motorlampje aan of uit?

Motor lampje Is uit.
    Wegenwacht Is ook langs geweest die zei benzinepomp Is kapot nieuwe erin gezet nieuwe relais erin gezet tis er niet beter op geworden

Kenteken nummer?

79 DJ TP

meet je laadspanning eens van je dynamo.. en als die goed is.. de uitgaande spanning van je dynamo… als die hoger is dan 14 volt ( normale laadspanning) kan dat accu`s slopen en kun je steeds accus blijven vervangen omdat ze geen spanning vasthouden

laadspanning tussen de 2 accupolen meten met een draaiende motor ( rond de 14 volt) dan de motor uit zetten en opnieuw meten dan zou die dus 12 a 13 volt moeten zijn.. en als het lukt daarna de motor starten en de uitgaande spanning meten van je dynamo… door een spannings regelaar in de dynamo zou er 14 volt uit moeten komen.. als die kapot gaat kan er het dubbele uit komen en gaat je accu snel kapot..

X16xel motor, je moet zorgen ook voor krukassensor en nokkenassensor.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.