Astra G OPC Turbo

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267552

    Bij deze wil ik jullie mijn OPC voorstellen.
    Het betreft een Astra G Turbo uit 2003 die ik in 2013 uit Duitsland naar Begië gehaald heb.

    Wat zat er op?
    -xenon
    -volledig leder
    -navigatie met kleurenscherm
    -regensensor
    -automatisch dimmende binnenspiegel
    -climatronic
    -boordcomputer
    -cd-lader

    Wat heb ik er tot hiertoe aan gedaan?
    -cruise control
    -lexmaul achterlichten
    -Speedster Turbo velgen
    -LEH turbolader
    -chrome aanzuigbuis
    -Bailey dumpvalve
    -Vmax software
    -Bastuck uitlaatlijn
    -speakers in de achterbank
    -voorzetels uit een OPC 1, bekleed met verwarmd leder
    -Irmscher armsteun
    -geperforeerde remschijven vooraan
    -blauwe gordels
    -hoedenplank in zwart leder

    Wat zijn de plannen?
    -verlagen
    -andere kleur dashboard verlichting
    -middenconsole spuiten
    -Kadett GSI luchtinlaten
    -veerpootbrug voor en achter







    #18248481

    Netjes hoor!

    #18248482

    Die OPC1 Recaro stoelen zitten inderdaad overheerlijk.
    En persoonlijk vind ik het ook nog een mooier en sportievere stoel dan de OPC2 uitvoering :thumb

    #18248483

    nette opc en idd die OPC 1 stoelen zijn echt perfect. :wub je wordt gewoon omarmd als je er in zit.

    #18248484

    Nette wagen, :kewlpics

    alleen jammer van die stoelen en speakers in die armleuning.

    #18248485

    Nette wagen! Doen ze op de keuring niet moeilijk over die geperforeerde remschijven?

    #18248486

    Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)

    #18248487

    @BelgianBlitz wrote:

    Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)

    jammer die zijn niet orgineel bij de OPC 1,2 en 3 :vertag

    #18248488

    Daarom, als ze het door hebben krijg je meteen een rode keuringskaart

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18248489

    @NoFear1696 wrote:

    @BelgianBlitz wrote:

    Jawel, maar dat zijn “originele” bij OPC ;)

    jammer die zijn niet orgineel bij de OPC 1,2 en 3 :vertag

    Hebben geperforeerde remschijven eigenlijk een voordeel? Of is het enkel cosmetisch?

    #18248490

    ik zou niet weten of ze beter zijn maar aan de groeven te zien is de slijtage in ieder geval in orde. ik wijk niet af van Origineel GM tenzij je circuit gaat rijden.

    #18248491

    Meer wrijving, dus meer remkracht en betere koeling. Merk je bij dagelijks gebruik niks van, maar het ziet er wel leuk uit.
    Wel belachelijk dat het illegaal is om je remmen te verbeteren :s

    #18248492

    Hele mooi OPC Turbo. :thumb

    #18248493

    Reden waarom ze over geperforeerde schijven moeilijk doen is omdat ze regelmatig scheuren.. heb het zelf ook meegemaakt toen ik nog monteur was.. regelmatig voorbij zien komen vooral bij de circuitstampers.. neem lekker gegroevde nergens last van.
    Voor de rest.. mooie auto! Netjes

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.