Astra G OPC Gopro Time

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G OPC Gopro Time

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 199)
  • Auteur
    Berichten
  • #18224784

    Is lastig te zeggen Dolby want heb ook nog een belangrijk vacuum slangetje vernieuwd van de turbo naar volgens mij magneetklep/solenoid bij de turbo. Had af en toe het idee dat de turbo niet echt meewerkte. Nou dat is volledig over nu blijft ie trekken tot 6000-6500. Maar merk niet echt een extra boost door de FMIC denk op hogere snelheid dat de lucht koeler zal zijn. Zit nu ook de Stage2 chip in

    eerste en tweede versnelling toch last van wielspin..

    #18224785

    Ziet er goed uit, zitten je fans zo niet wat ongelukkig? Achter de balk? Of was er onder geen ruimte meer?

    #18224786

    Dat is net het probleem haasje17, daar onder heb je de ruimte nodig voor je intercooler anders als de intercooler te ver naar voor zit, zit die bumper niet lekker tenminste ik kreeg hem vorige week er niet eens op

    #18224787

    Klopt, zo is de enige optie.

    #18224788

    @Vannos wrote:

    Kan je er los in zetten, alleen door de kit randen zaten ze nog aan de kap vast, Had ze bij wijze van ook in die chrome lampen kunnen stoppen.

    Oh oke, ik dacht altijd dat dat aan de reflecter vast zat. Maar als ze los zijn, maakt het wel makkelijker om te spuiten, ik zag mezelf al moeilijk doen met reflector afplakken enzo.

    #18224789

    Goed bezig weer! Zoals ik gewend ben :) Uiterlijk standaard en toch uniek, plus motorisch dik in orde, super! Beter als 90% van de andere opc’s. :wors

    #18224790

    Vandaag de Milltek binnen gerold.

    Past perfect, materiaal ziet er goed uit, Degelijke klemmen er bij.

    #18224791

    Netjes, hoe is het geluid klinkt het een beetje?

    #18224792

    :thumb

    #18224793

    Gister een LEH turbo opgehaald., De actuator van deze Let is kapot, en zit ook een aardige scheur in het spruitstuk ( bij wastegate )
    haal maximaal 0.8 bar met de Let ipv 1.2 bar.

    #18224794

    Nu nog na breda met die Turbooo :jerry

    #18224795

    jaja netjes robin :D

    #18224796

    Netjes. Ziet er echt top uit.

    Veel plezier met zo’n geweldig mooi OPC 2. :thumb

    #18224797

    Gaat zeker goed komen, Heb vanavond de turbo gemonteerd samen met een stage 2 chip, trek echt HARD :D

    Maar blijf nog steeds een beetje een dip houden als ik bij bijvoorbeeld 3000- toeren vol gas geef trek ie door tot 3800 houd even in en trek weer bij 4000 toeren verder.

    Ook als ik bij 4000 toeren vol gas geef voel ik het lichtjes, Vraag me af of dit aan de software ligt of aan wat anders iemand een idee ?

    #18224798

    welke bougies heb je erin??

    mijn broertje had het zelfde probleem na het chippen.
    maar met een andere set bougies was het probleem opgelost.

    anders Tommy666 ff een pm sturen

    #18224799

    Bougies zijn vrij vers nog 6000 gedraaid kan morgen de originele er eens in stoppen

    NGK BKR6EIX

    Ik zit zelf te denken aan de brandstofdruk regelaar, bougies zou ie toch meer van moeten stotteren ?

    #18224800

    zijn volgens de zelfde als mijn broertje idd…

    hij had ook maar vrij kleine dipjes in de kromme maar met andere bougies was het bij hem opgelost..

    #18224801

    Die had ik er eerst in volgens mij. Als het tenminste de originele zijn. Maar daar was het niet mee weg.
    Ik heb nu deze erin zitten: NGK PFR6T-G

    #18224802

    Bij een goede tuner op de bank laten afstellen die krijgen dat er wel uit.

    #18224803

    is niet waar. als de bougies gewoon niet goed vonken krijgook een goeie tuner er dat niet uit.

    #18224804

    orginele opel boegies staat een gm logo op, ngk tja gewoon orgineel gaat meestal beter dan allerlij andere.
    Maar de manier waarop hij dipjes heeft of merkt is niet voortdurend maar bij volgas.

    Aangezien de lamda dan niet meer corrigeerd zou ik eerder denken aan afstelling, zeker omdat hij er zelf een standaard map in heeft geladen van een of andere tuner.

    En laat alsjeblieft als ze gaan chippen dit doen aan de hand van lamda waardes gemeten in de uitlaat gassen en niet zoals ze bij UT doen kijken naar de run / vermogenwinst en dan beetje met waardes rommelen.

    #18224805

    Op de originele GM bougies werkte het net zo slecht. Dus die heb ik er toen ook maar meteen weer uitgehaald.

    #18224806

    Hier een foto van het uitlees apparaat ben wezen rijden

    De turbo druk schommelt overduidelijk en merk je zeer goed. Hij schommelt over het hele bereik. alsof ie moeite heeft om de druk vast te houden

    Maar ik denk niet dat het aan de bougies ligt aangezien ik het al had met de oude turbo en stage 1 file ( Maar sluit het nog niet uit )

    Heb vandaag de Druk zijde dus Op de turbo tot aan einde intercooler de boel op druk gezet, en heb al 3 klemmen opnieuw gemonteerd eerst hield ie zijn druk niet eens vast.
    nu blijft ie wel op 1 bar staan zonder dat ie leeg loopt. Maar zonder succes

    #18224807

    Even een update over het inhouden.

    Heb samen met mijn collega/baas gereden maar kunnen niet aan de hand van de waardes een fout ontdekken behalve dan het schommelen van de turbo druk.
    uit eindelijk maar besloten om de originele file er weer in te schrijven, Liet de wagen nog even na draaien aangezien we goed gas hadden gegeven, Dus ik keek nog even of er echt geen
    vacuum lekages waren, en zat wat te prielen aan wat slangetjes. en in eens bij het slangetje van de kleppen deksel naar gasklep zat een vacuüm lekage daartussen zat een terug slag klepje
    de aansluitingen daarvan waren afgebrokkeld. Die door verbonden met een T stukje er tussen nog eens gaan rijden maar geen verschil.

    Uit eindelijk toch de originele file er in gezet. Heb er nu geen last van maar denk dat het komt doordat de turbo druk een stuk lager ligt nu. Zat zo net op Courtenay sport te kijken of ik zo,n klepje kon bestellen, en bekeek de beschrijving eens waarvoor het precies is.

    Fitted inline in the breather hose from the rocker cover to the inlet manifold to prevent the rocker cover from becoming pressurised when on boost.

    Failure can lead to a small loss of boost pressure as the pressure escapes into the rocker cover causing a slight drop off in power and the rocker cover becoming pressurised when the engine is on boost can cause premature rocket cover gasket failure and oil leaks.

    Kan dus zorgen voor wat inhouden van de turbo. Ga eerst eens rijden door het slangetje af te dichten en met stage 2 er in kijken of er nu geen boost probleem is.

    #18224808

    dat kan idd je probleem zijn.

    klepje kun je gewoon bij de dealer bestellen

    is een one way valve

    deze moet je hebben: 90423045

    denk aan de pijl die erop staat. dat je die de goeie kant op laat wijzen. maar dat komt denk ik wel goed :thumbup :thumb :thumb

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 199)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.