Astra G MM lampje brand door DRI module ?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G MM lampje brand door DRI module ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Kan het mm lampje gaan branden door een drl module . Motorisch merk ik niks van storing of slecht lopen .hij brand vaak sinds ik drl heb aangesloten aan de constant geschakelde draad van me brandstof pomp relai

Ja zou best kunnen dat het daardoor komt.
    Dat zodra je de DRL aanzet er een spannings terugval is en dat daarop de brandstof pomp gaat reageren.

Heb nu dus me drl ff uitgeschakeld dus zal het ff aankijken nu

zou het verder kwaad kunnen mocht het dat zijn ?

heb nu idd geen last meer van me mm lampje , maar kan het kwaad als ik hem daarop laat aangsloten

Heb jij een z motor? Want dan is het niet zomaar een geschakelde + die word namlijk dan aangestuurd door de ecu en niet vanaf contact.
    Er ligt voor je relaibox onder de kap een stekker daarin zit 1 zwarte draad dit is ook geschakelde + rechtstreeks vanaf contact (in de grote stekker) de drie poligestekker niet gebruiken is van de stuurpomp.

uhh heb een x16szr. is er nog een andere geschakelde draad onder de kap

Dan zit er een soort ronde stekker ( voor je relaikast onder de kap) hiervoor vind je een vierkante grijze stekker hierin zit 1 zwarte draad dat is geschakelde +

ok we gaan eens even kijk zometeen

dat is dat ding met dat bruine ding in midden waar aan 2 kanten zwarte kap aan zit dan moet ik de rechtse hebben zeker daar zag ik een zwarte draad lopen wat dikkere

heb hem gevonden idd hij zat er onder wat je bedoelde , je kan er allen erg lastig bij om hem daarop aan te sluiten

is gelukt me drl werkt weer ,

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.