Astra g coupe Z18XE lampje met auto en een sleutel storing

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g coupe Z18XE lampje met auto en een sleutel storing

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo ik stel me ff voor ik ben Roy
    En heb een astra g coupe F07 1.8 16v 125PK bj 2001 230dkm op de teller
    Ik heb een lampje branden servicelampje (auto met sleutel )auto rijd gewoon geen vermogen verlies gaskleppenhuis is schoon lekt niet
    Auto uitgelezen maar geen foutmeldingen maar als ik hem reset gaat het lampje wel uit voor een paar minuten of als je hem uit en aan zet
    Wie o wie weet hier een oplossing voor

Mvg Roy

Hebben de foutecode te lezen met opcom. Of u kunt komen naar mijn plaats.
    Of:

[youtube:2in3sr9i]http://www.youtube.com/watch?v=zyCanc7BheU[/youtube:2in3sr9i]

Ik heb hem uitgelezen via de obd2 met een elm327
    heb dat van het filmpje geprobeerd maar bij mij blijft hij dan de hele tijd kinpperen zonder te stoppen

Lampje gaat wel uit als de auto gestart is maar gaat dan weer aan naar 2 tot 10km en dan blijft hij aan tot ik hem weer opnieuw start en dan begint het weer opnieuw

elm kan niet leze alles foutcodes.

lees de foutcodes met de video-methode, als de storing komt.

Dat zal niet gaan want als je de motor uitzet gaat de melding weg en met de motor aan kan het niet

Fout moet in het geheugen blijven, heb ik geen andere ideeën.

Even opzoeken of er iemand bij jou in de buurt woont met met een op-com of tech 2 via
    https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zA2Ve6zZdO40.kw6GaNQ8bGss” onclick=”window.open(this.href);return false;

Dan dat forumlid even een pm sturen of je even langs mag komen voor uitlezen.

Opcom Regio Den Haag – Rotterdam

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Auto uitgelezen krijg foutmelding P1555 gaskleppenhuis
    gewist melding blijft nu wel langer weg
    gaatje in het kleppenhuis is vrij van vuil ook in de kleppendeksel die heb ik ook schoon gemaakt (was niet nodig was zo god als schoon gaatjes waren ook vrij)
    auto rijd ook gewoon normaal toeren pingelen ook niet

Hoi is storing in het electronics gedeelte van het gasklep huis heb nog wel een gasklephuis liggen voor een z.1.8xe Mvg Erik

Probleem is opgelost gloednieuw gasklephuis geplaats en storing is weg

Thanks voor de tips :thumb

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.