Astra G Coupé verlagen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Coupé verlagen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hey,

Ik zou graag mijn Astra G Coupé gaan verlagen. Nu lees ik hier op het forum dat veel mensen tevreden zijn over Vmax schroefsets.
    Ik twijfel echter nog een beetje tussen de schroefset van Vmax en JOM of alleen maar andere, kortere veren van Vmax.

Wil ze graag bestellen bij GM Tuningparts. Heeft iemand daar goede/slechte ervaringen mee?

Alvast bedankt voor het reageren

ik heb onder mijn station een supersport schroefset zitten , en bevalt prima

als ik moest kiezen uit de bovenste zou ik gaan voor de v-maxx schroefset

ik heb gister koplampen besteld bij gm tuningparts , dus nog geen ervaring mee omdat het nog binnen moet komen ;)

Is het veel werk om zo’n schroefset te monteren? Of is het eigenlijk hetzelfde als schokdempers en veren vervangen?

zelfde als vervangen alleen het afstellen kost veel tijd ik heb zelf een fk higline of highsport ( 1 van de 2)
    onder mijn b vectra ben er zeer tevreden over deze is erg comfortabel.

Erwin

het werk valt opzich mee , alleen daarna wel uitlaten lijnen

fk zou ik absoluut niet nemen , hebben wij ook onder de corsa , wat een troep na een klein jaar muurvast geen beweging meer in te krijgen :thumbdown

FK valt (voor nu) ook buiten mijn budget.

Uitlijnen, daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip. Wil het doen net voordat ik er nieuwe banden opgooi, dus dan kunnen ze alles ook gelijk uitlijnen.

Bedankt voor de tip!

wij hebben wel een goedkopere set onder de corsa , hoe de duurdere is weet ik niet , maar wat wij hebben is rommel

idd helemaal als je nieuwe banden gaat plaatsen , gelijk uitlijnen anders kost het je banden
    en dat is jammer ;)

@Tallie_GTI wrote:

het werk valt opzich mee , alleen daarna wel uitlaten lijnen

fk zou ik absoluut niet nemen , hebben wij ook onder de corsa , wat een troep na een klein jaar muurvast geen beweging meer in te krijgen :thumbdown

ik heb gehoord dat dat alleen bij de street versie is.

Erwin

Ow, ik wilde gaan voor degene die (passend voor de Coupé/Cabrio) bij GM Tuningparts staat. Daar staat niet precies welke versie het is, alleen het volgende:

(bestel.nr. SSVM-AG-CC) SCHROEFSET V-MAXX ASTRA-G voor en achter traploos in hoogte verstelbaar -35MM -70MM / passend voor de coupe – cabrio / incl verstelsleutel / 2 jaar garantie

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.