Astra G Coupé achterbumper kopen? waar ?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Coupé achterbumper kopen? waar ?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hoi.

Sinds een paar maanden trots eigenaar van een Opel astra g coupe Bertone en ik ben er heel blij mee,

nu is er een **^%&$#%^*( tegen mijn achterbumper gereden en is de bumper geschurd.
    bij de opel dealer geweest en deze heeft voor mij geen nieuw bumper..

nu is de vraag weet 1 van jullie waar ik een standaard achterbumper kan kopen?

Foto:
    http://postimg.org/image/dr5ybf46b/” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Alvast bedankt.

ik zou op de sloop kijken,, ligge er zat.

Inderdaad en de dealer kan gewoon een nieuwe bestellen hoor.

Wie weet heeft Risl hier op het forum nog een bumper liggen.

@ricksmits wrote:

ik zou op de sloop kijken,, ligge er zat.

Owja? Zoveel Coupé’s of Cabriolets komen er niet op de sloop, ik heb in al die jaren in ieder geval pas 1 Coupé op de sloop gezien en dat was de carrosserie van m’n eigen Coupé.
    En de hatchback-bumper past niet en is ook heel anders van vorm.

Ik heb mijn achterbumper al verkocht (heb alleen nog wat klein spul, zoals raamknopjes enzo).

Maar zo’n scheurtje kunnen ze vrij netjes lassen hoor. Is een stuk goedkoper dan een nieuwe bumper kopen.

van die bumpers wist ik.. ik heb er toch wel een aantal gezien/zien gaan.. maar ik zit in de schade zelf.. misschien geeft dat een vertekend beeld.

inmiddels een perfecte bumper gevonden bij schadeautos.nl :)

iedereen bedankt.

@wtrdb wrote:

inmiddels een perfecte bumper gevonden bij schadeautos.nl :)

iedereen bedankt.

klinkt als peper en zout als de maaltijd al op is.. maar daar kom ik ze idd vaak tegen.. staan er meerdere op.

lekker van de engelse ebay afhalen. daar slopen ze coupe’s en GSI’s (hun opc) bij het leven.

en als ze verzenden, doen ze dat meestal ook naar het buitenland, alleen moet je ze ff een bericht sturen via ebay zelf.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.