Astra G beschilderd door een mazda

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G beschilderd door een mazda

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Vanmiddag heeft mijn vrouw de zwarte G met de neus op een appelgroene mazda geparkeerd.
    Hij gooide de mazda vlak voor de astra toen mn vrouw aan het inhalen was. Snelheidsverschil en te korte afstand maakte dat de noodstop net niet genoeg was.

Nu hebben we een groen beschilderde voor en zij kant.
    Schadebedrijf had iig de bumper en de grill al afgeschreven, maandag gaan ze echt kijken hoe het er voor staat.

Overigens had de “dader” zelf al op het schadeformulier vermeldt dat hij de volledige schuld op zich nam.

De bergingsmaatschappij had nog wel een geintje uitgehaald.
    Hij wilde de bumper provisorisch vastzetten, maar voor mn vrouw er bij was had hij de takel al uitgerold en gaf haar de mededeling “totall loss, einde verhaal”. Als of ze nog niet genoeg geschrokken was.

belangrijkste is natuurlijk dar vrouw en kleine meid niks hebben, en in tweede instantie dat de schade mee valt en netjes wordt opgelost.

1 tip voor iedereen: LET OP JE DOOIE HOEK!!!!

Das wel klote door zo een blinde vink:fy1 het is ook moeilijk om even over je schouder te kijken zal ook wel geen richting aan hebben gegeven.

Hopen dat schade meevalt en dat je alles vergoed krijgt

moet zeggen dat het mij ook wel eens overkomen is met men dooie hoek,maar ik zeg het nog net optijd:o

sinds dien kijk is altijd netjes even over men schouder:angel

Dooie hoek is een mooi verhaal altijd inderdaad.

Ik heb een keer een figuur met met een korreaan dwars voor de vrachtwagen gehad, was te vroeg gaan invoegen, en dan blijkt ineens dat 42 ton toch best zwaar is… douwt best een end door voordat je eindelijk stilstaat, en dat met een set extra remmen in de Vorm van een zijwaarts verplaatsende Deawoo Laganza.

Je moet eens kijken hoeveel al naar rechts of links schuiven terwijl je er nog naast zit.

De meeste rijden allemaal op automatische piloot, en schuiven van links naar rechts zonder te kijken..

Willem

Toch mooi dattie de schuld op zich nam:thumbup

sterkte met de schade.

grt

De astra is weer terug.
    Keurig gemaakt, nieuwe bumper, gril en balk achter de bumper.
    Meer dan 2000 euro verder, maar dat zoeken ze bij de verzekering maar uit.
    Wij hebben iig weer een mooi voorkantje ;)

Fijn om te horen :thumbup
    Ik had het vandaag bijna, wilde gaan inhalen. Kwam ineens een toyota naast me vandaan uit het niets. Zag het gelukkig net op tijd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.